וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר וכוכבי NBA פגשו את יתומי ה-7.10: "די לשנאת ישראל"

איש העסקים חיים סבן אירח בביתו אירוע מיוחד ליתומי המלחמה בהשתתפות שורה של מפורסמים, כולל המתאגרף האגדי שידוע כפרו-ישראלי וריגש את הנערים: "טוב לראות שאנשים טובים תומכים בנו"

שאקיל אוניל מברך את ניצולי ה-7.10/מתוך טוויטר

ספורטאים בכירים בארצות הברית ממשיכים להביע תמיכה בישראל על רקע המלחמה. אחרי שאקיל אוניל שריגש את ילדי עוטף עזה עם סרטון חם ולבבי, הגיע גם תורו של פלויד מייוות'ר - תומך מוצהר ומוכר של ישראל - לתרום את חלקו.

באתר הרכילות "TMZ" דווח כי המתאגרף האגדי נכח אמש יחד עם שורה של שחקני NBA מהעבר ומההווה באירוע חגיגי בלוס אנג'לס למען יתומי ה-7 באוקטובר, שאירח איש העסקים חיים סבן.

מייוות'ר כאמור הגיע לאירוע לצד כוכב מיאמי היט טיילר הירו וכוכב דנבר נאגטס מייקל פורטר ג'וניור, כשלצידם גם שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'רד ונדרבילט, והספורטאים הצטלמו עם הנערים, חילקו חתימות ונשאו דברים קצרים, בהם הביעו תמיכה בהם ובישראל.

באירוע נכחו 62 נערים וילדים שהתייתמו מאב או מאם ב-7 באוקטובר, ואף מספר משפחות שכולות של חיילים שנפלו בקרבות.

"כשראינו את כל הסלבס מגיעים, זה הרגיש ממש טוב", סיפר אחד הנערים הישראלים ל-TMZ. "רואים הרבה מפורסמים ששונאים את ישראל ומוציאים לנו שם רע, אבל כל כך טוב לראות שעדיין יש אנשים טובים שתומכים בישראל ותומכים בנו. איבדתי את אבא שלי ב-7 באוקטובר, והאירוע זה מחמם את לבי".

כידוע, מייוות'ר נחשב לאחד מגדולי התומכים בישראל בקרב מפורסמים בארצות הברית. אחרי ה-7 באוקטובר הוא שלח את מטוסו הפרטי מלא בציוד לישראל, ובעבר אף ביקר בארץ. כמו כן, בחודשים האחרונים השתתף בצעדות פרו-ישראליות בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully