וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק הבא בין מכבי ת"א לחיפה? שובו של המועמד מהעבר

אלדו קאלולו ניהל מו"מ עם הצהובים בקיץ 2022 וכעבור שנה היה גם על הרדאר של הירוקים. כעת כשהשתיים נואשות לשחקן כנף, הוא שוב על המדף

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

עכברי הכדורגל הישראלי בוודאי זוכרים היטב את שמו של אלדו קאלולו. שחקן הכנף הצרפתי הוזכר בשנים האחרונות כמועמד שוב ושוב לקבוצות ישראליות בכירות. בקיץ 2022 הוא ניהל משא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב, אולם בסופו של דבר בחר לא להגיע לישראל. שנה עברה, ושמו של קאלולו חזר לכותרות - הפעם בעקבות דיווחים לפיהם הוא מנהל שיחות עם מכבי חיפה.

קאלולו נחת לבסוף בקיץ 2023 בפרטיזן בלגרד, במדיה חתם לשלוש שנים - אבל כעת כשגם מכבי תל אביב וגם מכבי חיפה נואשות לשחקן כנף - השחקן הצרפתי אמור להיות שוב על המדף.

אתמול (רביעי) הודחה פרטיזן בפלייאוף הקונפרנס ליג, נותרה ללא מסגרת אירופית והמאמן, מיודענו אלכסנדר סטנוייביץ', הכריז כי הקבוצה "תעבור שינוי קיצוני", כולל מהפך בגזרת הזרים ודילול מאסיבי של הסגל. קאלולו, שהסתכסך לאחרונה עם סטנוייביץ' והושעה ממשחק לאחר שהגיב בזעם ובעט בבקבוק כשהוחלף, אמור להיות אחד הראשונים שמשלמים את המחיר.

אלדו קאלולו, פרטיזן בלגרד, לצד אינבאום וואנג, הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הסתכסך עם סטנוייביץ'. קאלולו, משמאל/GettyImages, Srdjan Stevanovic

כאמור, קאלולו בן ה-28 על פניו אמור לענות על הצרכים של שתי הקבוצות הישראליות הגדולות. מכבי תל אביב מחפשת שחקן כנף ומתקשה לאתר אחד כזה מאז עזיבתו של מילסון לכוכב האדום בלגרד, ומכבי חיפה למעשה מחפשת קשר התקפי מאז עזיבתו של צ'ארון שרי במהלך העונה שעברה.

קאלולו אומנם לא הרשים במיוחד לצד ביברס נאתכו בפרטיזן בלגרד בעונה הקודמת ובתחילתה של זו הנוכחית, אבל אל תתפלאו אם בקרוב שמו שוב ישורבב בהקשר של מעבר לאחת הגדולות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully