וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פצצת אנרגיה": מילסון השיג את מבוקשו, וסחט מחמאות

אחרי שעזב את מכבי ת"א בטונים צורמים, האנגולי סחט פנדל שהוביל את הכוכב האדום לליגת האלופות. בסרביה שיבחו: "תמיד במקום הנכון"

תקציר: גנט - פרטיזן בלגרד 0:1/ספורט1

מילסון חיפש קידום כלכלי ומקצועי כשעזב את מכבי תל אביב - ואמש (חמישי) הוא מצא אותו, ובמובן מסוים הצדיק את ההחלטה להמשיך לשלב הבא בקריירה. מכבי תל אביב אומנם נמצאת כפסע מהליגה האירופית, אבל מילסון יקפוץ העונה כיתה וישחק בליגת האלופות - אחרי שעזר לכוכב האדום לצלוח את שלב הפלייאוף.

האנגולי שנרכש תמורת סכום שיא של שישה מיליון יורו לסרבים, סחט את הפנדל שהוביל לשער הראשון בניצחון 0:2 על בודו גלימט, והציג יכולת טובה עד שהוחלף במחצית השנייה.

"במשחק בנורבגיה הוא העיר את כל הקבוצה בזכות האנרגיות שלו מהספסל, והערב הוא פתח בהרכב בבלגרד וגם הפעם לא הייתה חסרה לו טיפת אנרגיה", שיבחו אותו באתר "מונדו" הסרבי, שם הוענק לו ציון 8.

באתר "אינפורמר" קיבל מילסון ציון 7.5. "קיבל הזדמנות בהרכב ולא איכזב", נימקו, "הוא הרוויח פנדל לקבוצה, לא הפסיק לרוץ, יזם עוד ועוד פעולות התקפיות וקיבל רק החלטות נכונות".

שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים העפלה לליגת האלופות. רויטרס
חגיגות בבלגרד. הכוכב האדום בשריקת הסיום/רויטרס

שוער המשנה מרקו איליץ' הוקפץ להרכב בעקבות פציעה של עומרי גלזר, וגם הוא סחט מחמאות. "חסרונו של השוער הישראלי לא הורגש", כתבו ב"מונדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully