וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאננות? לאזטיץ' מתכנן לפחות שני שינויים בהרכב מכבי תל אביב

29.8.2024 / 6:05

מאמן מכבי תל אביב חושש מביטחון יתר לקראת משחק הגומלין הערב (22:00, ספורט1) מול באצ'קה טופולה ומתכוון לערוך ריענון על מנת לשמור על כולם במתח גבוה. המטרה: להשכיח את הזיכרונות הרעים מאותו איצטדיון ממרץ

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב תקווה להשלים הערב (חמישי, 22:00, ספורט1) את המשימה מול באצ'קה טופולה ולהעפיל לליגה האירופית. אחרי ההדחות של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה ממוקדמות הליגות השונות באירופה, הכדורגל הישראלי יקווה לנציגות אחת לפחות בליגה האירופית, שתהיה מאוד אטרקטיבית בעונה הקרובה.

מכבי תל אביב תיהנה ממקדמה משמעותית לקראת המשחק הערב בסרביה. הקבוצה של מיטש גולדהאר תגיע למשחק עם יתרון 0:3 מהמשחק הקודם שנערך לפני שבוע בהונגריה, כך שכל תוצאה מלבד העפלה הלילה סמוך לחצות לליגה האירופית, תהיה כישלון.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לא רוצה שהשחקנים שלו ירגישו שההתמודדות כבר הוכרעה. הסרבי חושש משאננות ומתחושה נינוחה מדי ולכן הוא יערוך לפחות שני שינויים בהרכב על מנת לשמור את כולם חמים ובמתח גבוה.

לאזטיץ' מרגיש שיש לו תחרות מאוד צמודה בכמה עמדות ולכן ירצה להעלות לפחות שני שחקנים שלא פתחו לפני שבוע, כדי שהם ידחפו מלמטה את כל האחרים לתוצאה חיובית, שלא תהיה תלויה בתוצאת המשחק הקודם.

ז'ארקו לאזטיץ', מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
הכי רחוק מרובי קין. לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מכבי תל אביב שוהה בבלגרד ושם התאמנה אמש באימון המסכם, כך שרק היום היא תצא לנסיעה של כשעה וחצי לבאצ'קה טופולה לאיצטדיון שלא האיר לה פנים מול אולימפיאקוס בפעם האחרונה שהיא עלתה על הדשא שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully