וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדי למזער סיכונים": צרפת תארח את נבחרת ישראל ללא קהל?

ב"ל'אקיפ" העלו את האפשרות שבעקבות חשש ביטחוני ובהשראת החלטת ההתאחדות הבלגית "לארח" בהונגריה במסגרת ליגת האומות, הטריקולור עשויים לשחק מול השחקנים של רן בן שמעון בדלתיים סגורות בסטאד דה פראנס בנובמבר. גלזר הפצוע צפוי להיות מחוץ לסגל שיתפרסם מחר

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

סגל נבחרת ישראל יתפרסם מחר (חמישי) לקראת צמד המשחקים הקרובים בליגת האומות נגד בלגיה ואיטליה, אבל בצרפת כבר עוסקים באירוח המשחק בחודש נובמבר עם לא מעט בעיות שצצו במדינה.

ישראל הוגרלה לבית קשה במיוחד בדרג א' של ליגת האומות ועם שלוש נבחרות ענקיות. את המשחק שהיה אמור להתקיים בבלגיה בשבוע הבא החליטו בהתאחדות הבלגית להעביר להונגריה בעקבות המצב הביטחוני וסירובן של בריסל וערים נוספות לקיים את המשחק בשטחן.

כעת, ב"ל'אקיפ" הצרפתי העלו את האפשרות שהמשחק מול נבחרת ישראל ב-14.11 יתקיים ללא קהל בסטאד דה פראנס כדי "למזער את הסיכונים". עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא, אבל לפי הדיווח, בהתאחדות הצרפתית נוטים לבחור באפשרות הזאת יחד עם כוחות ביטחון מתורגלים.

תחילה, הרעיון בצרפת היה לארח בעיר קטנה יותר את המשחק מול ישראל, אבל לפי החוזה של ההתאחדות מול המפעל האירופי, יש לקיימו בסטאד דה פראנס.

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת. GettyImages
נבחרת ישראל תפגוש אותו ללא קהל? אמבפה/GettyImages

כאמור, סגל הנבחרת יתפרסם מחר וכבר הערב הכוכב האדום בלגרד בפלייאוף ליגת האלופות נגד בודו גלימט, אבל עומרי גלזר שוב מחוץ וסגל ונראה כי הוא לא יהיה כשיר בזמן לצמד המשחקים נגד בלגיה ואיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully