וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מעידה לאתלטיקו מדריד, 0:1 קטן לבילבאו והפסד לסוסיאדד

הקולצ'ונרוס אכזבו ב-0:0 מול אספניול למרות 24 בעיטות לשער. ולנסיה הפסידה בסן מאמס ואלאבס ניצחה 1:2 בדרבי הבאסקי הקטן

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

אתלטיקו מדריד סיימה בתיקו נטול שערים ומאכזב מול אספניול במסגרת המחזור השלישי בליגה הספרדית, שנמשך הערב (רביעי). במקביל הופתעה ריאל סוסיאדד 2:1 בידי אלאבס, לאחר שמוקדם יותר גברה אתלטיק בילבאו 0:1 על ולנסיה והשיגה ניצחון בכורה העונה.

אתלטיקו מדריד - אספניול 0:0

מסע הרכש המרשים שבמרכזו עמד חוליאן אלברס יצר ציפיות גדולות מהקבוצה של דייגו סימאונה לקראת העונה החדשה, אלא שבינתיים הקולצ'ונרוס כבר שמטו ארבע מתשע נקודות אפשריות. זה התיקו השני של אתלטיקו בליגה אחרי ה-2:2 מול ויאריאל במחזור הפתיחה, כשהפעם המעידה הגיעה בבית ודווקא מול העולה החדשה אספניול, שצברה נקודה הראשונה אחרי שנוצחה פעמיים עד כה. אנטואן גריזמן החליף את אלברס אחרי מחצית אחת בה אתלטיקו בעטה 13 פעמים לשער, אבל גם הצרפתי לא הצליח להביא את הישועה לחבורה באדום-לבן שרשמה בסך הכל 24 ניסיונות, מהם שבעה למסגרת - ויצאה בידיים ריקות מבחינת שערים. שני שערים של רודריגו ריקלמה נפסלו (55, 90+8).

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
תיקו מתסכל. גריזמן/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 0:1

אחרי ה-1:1 עם חטאפה במחזור הפתיחה וההפסד הדרמטי 2:1 לברצלונה בשבוע שעבר, מחזיקת הגביע הספרדי השיגה סוף סוף ניצחון בכורה העונה על חשבון נועלת הטבלה שעדיין נמצאת ללא נקודות. בניאט פראדוס דיאס עשה את ההבדל עם תחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה כשנגח כדור מדויק לפינה הרחוקה של גיורגי ממרדשווילי בדרך לשלוש נקודות חשובות של הבאסקים.

ריאל סוסיאדד - אלאבס 2:1

שתי הקבוצות הנוספות של חבל הבאסקים נפגשו ל"דרבי קטן", ועבור המארחת כבר לומר בבירור שזו פתיחת עונה מאכזבת. סוסיאדד ספגה הלילה את הפסד הבית השני שלה בשני משחקים ולא הצליחה להמשיך במומנטום מה-0:1 אצל אספניול, בעוד שאלאבס רשמה ניצחון בכורה העונה. כובש שער הניצחון של ספרד בגמר היורו מיקל אויארסבאל הורחק באדום ישיר בדקה ה-29, ולמרות שבראיס מנדס העלה מיד אחר כך את סוסיאדד ליתרון (32), בהמשך הגיעו שערים של אסייר וייאליברה (45+5, פנדל) וטוני מרטינס (78) שהשלימו את המהפך.

תוצאה נוספת:

ויאדוליד - לגאנס 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים עם בניאט פראדוס דיאס. GettyImages
ניצחון בכורה לאתלטיק בילבאו/GettyImages

משחקי יום חמישי בליגה הספרדית:

ג'ירונה - אוסאסונה (20:00)
לאס פלמאס - ריאל מדריד (22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully