וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הבקעתי ביורו האחרון? כבשתי פעמיים בדו קרב פנדלים"

כריסטיאנו רונאלדו ערך שיחה עם ריו פרדיננד בעמוד ה"יוטיוב" החדש שלו והתייחס לביקורת כלפיו בנבחרת: "הרבה יותר קל לבקר אותי מאשר להעריך"

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו מרחק שער אחד מלהגיע לציון דרך מדהים של 900 כיבושים בקריירה המפוארת שלו. הפורטוגלh שהבקיע אמש את שערו ה-899 בקריירה בניצחון של אל נאסר, משווק בימים אלה את עמוד היוטיוב החדש שלו, ובשיחה עם ריו פרדיננד, חברו לשעבר במנצ'סטר יונייטד, התייחס לביקורת כלפיו בטורניר היורו האחרון.

הכוכב הפורטוגלי טען ש"אנשים שכחו דבר אחד חשוב" ואמר: "אומרים ש'כריסטיאנו לא הבקיע שערים ביורו'. אני כבשתי שני שערים. הייתי הראשון לבעוט אחרי שהחמצתי פנדל. כבשתי 60 שערים בעונה שעברה, כבשתי 130 שערים עבור נבחרת פורטוגל. אני מלך השערים הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הבינלאומי. גם אם אני מחמיץ, אני נשאר וממשיך".

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
הסנגור של עצמו. רונאלדו/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

"הרבה יותר קל לבקר אותי מאשר להעריך", אמר רונאלדו והתייחס לתקשורת. "אנחנו יודעים איך העיתונות עובדת. אם אתה מדבר טוב זה לא מוכר, אתה צריך לדבר רע. אם מדברים על כריסטיאנו, אז אתה תגיע לעמוד הראשון. זה נורמלי כי אני האדם שהכי הרבה עוקבים אחריו בעולם. תמיד יהיו מבקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully