וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשימה היא להעפיל לליגה האירופית, זה בידיים שלנו"

28.8.2024 / 19:30

ז'ארקו לאזטיץ' דיבר במסיבת העיתונאים לקראת משחק הגומלין נגד באצ'קה טופולה (ה', 22:00, ספורט1) ונותר דרוך: "מתייחס כאילו התוצאה משבוע שעבר לא קיימת. בסרביה מאמינים שאפשר תמיד לעשות את הבלתי יאומן. אנסה להיעזר בזכרונות והידע מפה כדי לנצח מחר"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

את המבחן הראשון שלו מול קבוצתו לשעבר עבר ז'ארקו לאזטיץ' בהצלחה עם ניצחון 0:3 במשחק שנערך בהונגריה בשבוע שעבר, ומחר (חמישי, 22:00, ספורט1) ינסה יחד עם מכבי תל אביב להבטיח העפלה לליגה האירופית במשחק הגומלין נגד באצ'קה טופולה שיתקיים בסרביה.

מאמן האלופה הישראלית אמר לקראת המשחק החשוב: "אני מתייחס כאילו התוצאה מהמשחק הראשון לא קיימת ואנחנו צריכים לנצח את המשחק כמו במשחק רגיל. כמו שאמרתי אחרי המשחק - המשימה לא הסתימה. המשימה שלנו היא להעפיל לליגה האירופית וכמובן שזה כרגע בידיים שלנו, אבל מבחינתנו זה משחק חדש. באצטדיון הזה אני יודע איך הקבוצה צריכה לשחק ואני מכיר את האנשים בסרביה שמאמינים שאפשר תמיד לעשות את הלא יאומן במיוחד במעמד כזה זו תהייה העבודה שלנו להיות צנועים, לאיות מרוכזים ולעשות הכל כדי לנצח המשחק ולא כדי להיעזר בתוצאה של המשחק הראשון".

על החזרה לאצטדיון בו אימן: "זה כמובן יהיה מאוד מרגש. האצטדיון הזה הוא כמו הבית שלי בו היו לי זכרונות מעולים. כמובן שחלק מהזכרונות האלה יעזרו לי גם לקראת המשחק מחר ולנסות לשתף אותם עם השחקנים והצוות המקצועי ואני עושה הכל כדי להיעזר בזכרונות והידע הזה כדי לנצח את המשחק מחר".

ז'ארקו לאזטיץ' לצד נמניה סטואיץ'. מתוך האתר הרשמי של ווסטהאם, אתר רשמי
קרובים להבטיח את ההשתתפות בליגה האירופית. לאזטיץ'/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של ווסטהאם

על ההכנות למשחק ובראייה למשחק הקודם בין הקבוצות הוסיף לאזטיץ': "כל מאמן אוהב שיש לו זמן להכין את הקבוצה ולשפר במהלך האימונים. אנחנו נצטרך לחזור על הדברים הטובים שעשינו במשחק הראשון כשהחזקנו בכדור וכשאיבדנו אותו והיו גם בעיות ב-15-20 הדקות בהן לא החזקנו בכדור ובמשחק מחר נצטרך להיות גם מאורגנים להםליא בהגנה וככה נהייה קרובים להעפיל לשלב הבתים. יש להם המון שחקנים טובים וזה לא בעיה בשבילם למצוא את המחליפים הראויים. מצד שני אני חייב לומר שדווקא ששיחקנו נגד 11 שחקנים היינו טובים יותר מאשר נגד 9 ונצטרך לשחזר את זה מחר כדי להעפיל לשלב הבא. הרבה דברים תלויים בנו ונרצה להראות את זה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully