וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי רביבו: "חושב שיותר ממגיע לנו להיות במעמדים האלה"

28.8.2024 / 18:30

המגן השמאלי של מכבי תל אביב סיפר על ההכנות לקראת גומלין פלייאוף הליגה האירופית נגד באצ'קה טופולה (ה',22:00, ספורט1): "במשחק הקודם היינו טובים, היה לנו שבוע להתכונן ואנחנו ביתרון 0:3. זה יצא טוב עבורנו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב תכריע מחר בערב (חמישי, 22:00, ספורט1) את זהות המפעל האירופי בו תשחק בעונה הקרובה, כשתתארח בגומלין פלייאוף הליגה האירופית אצל באצ'קה טופולה. במשחק הראשון בין הקבוצות בהונגריה, האלופה הישראלית לא התקשתה עם ניצחון 0:3 משכנע, וכעת היא תנסה להשלים את המשימה בסרביה.

הצהובים עורכים הכנות אחרונות לקראת המשחק החשוב, והמגן השמאלי רוי רביבו התייחס לכך ואמר: "אני חושב שיותר ממגיע לנו להגיע למעמדים האלה ולתת את הכל ובואו נראה מה יהיה. במשחק הקודם עשינו משחק טוב. אבל בכדורגל הכל אפשרי. כמו שהיריבה ספגה שני אדומים ושיחקו ב-9 שחקנים גם לנו זה יכול לקרות. הכל אפשרי בכדורגל".

עוד הוסיף רביבו ואמר: "אני זוכר את המגרש ואיך הוא נראה. אנחנו מגיעים ביתרון 0:3 מהמשחק הראשון. אנחנו צריכים לבוא ולשלוט במשחק ולהיות מוכנים אליו. הצוות יכין אותנו הכי טוב שיש. היה לנו שבוע להתכונן ויש לנו סגל רחב וטוב, אז זה יצא טוב עבורנו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אלעד מדמון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוצים להשיג את הכרטיס לליגה האירופית. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על הקיץ העמוס שהיה לו עם במדי הנבחרת וגם עם מכבי תל אביב: "אולי בבית פחות אוהבים את זה שאני נעדר הרבה, אבל אני מאוד שמח שאני חלק מזה בשלבים האירופיים ואם בנבחרת זה משהו שאני עובד מאוד קשה בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully