וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונייס הורחק מחמישה משחקים, יעזוב את ליברפול השבוע?

החלוץ האורוגוואי נענש בעקבות ההתפרעות במדי הנבחרת בקופה אמריקה, ולא יעמוד לרשות ביילסה לתקופה הקרובה. דיווח: ארסנל וברצלונה עוקבות אחרי מעמדו בקבוצה

תקציר ה-0:1 של קולומביה על אורוגוואי בחצי גמר הקופה אמריקה/ספורט1

כחודש וחצי אחרי הניצחון של קולומביה 0:1 על אורוגוואי שהסתיים עם תגרה המונית שכללה מעורבות של שחקנים מהנבחרת האורוגוואית ואוהדי נבחרת קולומביה, הגיע זמן העונשים. כזכור, מספר שחקני אורוגוואי עלו ליציע בעקבות אוהדים קולומביאנים שאיימו על משפחות הכדורגלנים, בראשם דרווין נונייס שבלט בין כולם והערב (רביעי) קיבל עונש של הרחקה מחמישה משחקני נבחרת וקנס של כ-15 אלף ליש"ט.

בנוסף לנונייס גם מתיאס אוליברה, רונלד אראוחו וחוסה חימנס קיבלו השעייה משלושה משחקים, אך לכולם זה תקף רק לנבחרת ולא למשחקי המועדונים כפי שחששו שיהיה.

במקרה של נונייס העונש מגיע בתקופה אישית לא טובה מבחינתו, אחרי סיום עונה עגום למדי במדי ליברפול ועל אף יכולת טובה בקופה אמריקה שהסתיימה בתגרה המאכזבת.

דרווין נונייס, חלוץ נבחרת אורוגוואי. GettyImages
הדברים פשוט לא עובדים לו. דרווין נונייס/GettyImages

כעת, באנגליה טוענים שהחלוץ האורוגוואי שלא פתח העונה בהרכב ומיעט לקבל דקות בליברפול, עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה עם דיווחים סותרים לגבי מעמדו. מצד אחד, ארנה סלוט דיבר בקיץ על כך שהוא רואה בנונייס כמועמד טבעי להיות החלוץ הפותח, אך כרגע עשה זאת דיוגו ז'וטה בהצטיינות, כשבאנגליה מדווחים שארסנל לוטשת עיניים לעבר האורוגוואי ואפילו ברצלונה גם בתמונה.

מצד שני, נונייס בעצמו שחווה משבר מול הקהל של ליברפול מעדיף להישאר בקבוצה, אך לא פוסל את האפשרות להמשיך בפרמיירליג במדי קבוצה אחרת בעקבות העומס על העמדה וההגעה של פדריקו קייזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully