וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ל"ישראל פרמייר טק": יאן הירט חתם לשנתיים בקבוצה

קבוצת הרכיבה הישראלית צירפה את הרוכב הצ'כי המנוסה: "רוצה להיות חלק מההצלחה". סילבן אדמס: "יהפוך אותנו לטובים יותר"

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

הרוכב הצ'כי יאן הירט שסיים בשנים האחרונות קרוב לצמרת הדירוג הכללי בג'ירו דה איטליה - חתם על חוזה לשתי העונות הקרובות ב"ישראל פרמייר טק".

הירט (33) ניצח בעבר מספר מירוצי שלבים ביניהם הטור האוסטרי והטור של עומאן (העונה סיים שם במקום השני) - והוא צפוי לחזק ולהעמיק את איכות הסגל של הקבוצה הישראלית הן בגראנד טורים והן במירוצי שלבים קצרים. הירט סיים ששי בדירוג הכללי בג'ירו לפני שנתיים והעונה סיים במקום השמיני. הוא ניצח את אחד השלבים בג'ירו ב 2022.

מנהל הקבוצה צ'ל קלסטרום הסביר את המניעים לצירופו של הצ'כי שיסיים בסוף השנה את חוזהו בקבוצת קוויקסטפ הבלגית: "הוא יביא איתו הרבה נסיון ונכונות להנחות ולסייע לרוכבים הצעירים שלנו ונעניק לו גם שפע הזדמנויות לנפק תוצאות במירוצי גראנד טור ומירוצים קצרים יותר".

הירט: "ישראל פרמייר טק מציגה קו התקדמות והתפתחות מרשים ואני רוצה להיות חלק מההצלחה. מטרתי העיקרית היא לסייע לקבוצה בגראנד טורים".

הרוכב הצ׳כי יאן הירט ישראל פרמיירטק. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
חיזוק לקבוצת הרכיבה הישראלית. יאן הירט/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

הבעלים סילבן אדמס: "יאן הירט יחזק אותנו בקלאסיקות, במירוצים חד יומיים, ובגראנד טורים שבהם כבר הוכיח את יכולתו. צירוף של רוכב חזק כמוהו, יהפוך אותנו לקבוצה טובה אף יותר בעונה הבאה".

בנוסף לכך, היה עוד יום מצויין לג'ורג' בנט, הרוכב המוביל של הקבוצה בוואלטה אספניה שדילג לטופ 10 בדירוג הכללי אחרי בריחה נהדרת.

בנט, המטפס הניו זילנדי של ישראל פרמייר טק סיפק הופעה היום מרשימה נוספת בוולטה אספניה והתמקם בעשירייה המובילה בדירוג הכללי של המרוץ.

המטפס בן ה-34 נמצא בבירור בכושר הטוב ביותר שלו מאז הצטרף לקבוצה השנה והוא מוכיח זאת יום אחר יום. אתמול סיים במקום התשיעי, תוצאת הטופ 10 השלישית שלו במירוץ, אבל היום הרשים אף יותר כאשר היה הרוכב בדירוג הגבוה ביותר שהצליח להיכנס לבריחה ההמונית של רוכבים ממנה גם הגיע המנצח אדי דנבר. הוא לא היה היחיד מחברי הקבוצה בבריחה כשלצדו היו גם מרקו פריגו, מתיאו ריקיטלו וקורבין סטרונג.

בנט ניהל למעשה מירוץ מקביל משלו מול שדה הרוכבים בצמרת הדירוג הכללי, וכאשר סיים במקום ה-12 היום בזמן זהה למנצח - הוא צמצם ביותר משלוש וחצי דקות את הפער - והתייצב במקום העשירי הכללי, 5 דקות וארבעים שש שניות מאחורי המוביל בן אוקונור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully