וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות של רועי גורדנה היו גם בגלל חלום הנבחרת שנגוז

28.8.2024 / 16:52

ברכו של קשר הפועל באר שבע מאוד נפוחה ומקשה על פיענוח הפציעה, אבל כבר עתה דיי ברור שהוא לא יוכל להיכלל בסגל של בן שמעון למפגשים היוקרתיים עם בלגיה, איטליה וצרפת, לאכזבתו הגדולה של השחקן שחיכה שנים רבות להיות חלק מהסגל הלאומי

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

בהפועל באר שבע עדיין מתקשים לקבל אבחנה סופית באשר לפציעה של רועי גורדנה במשחק שלשום (שני) נגד עירוני קרית שמונה, מאחר שברכו מאוד נפוחה.

בצילומי ההדמייה שנעשו לו, רואים את הפציעה שכבר ליוותה את גורדנה בעבר בברך הזו, גם את הרצועה הצולבת שהיתה קרועה עוד קודם וכן את הקרע הקטן במניסקוס. אלה שתי בעיות שמלוות את גורדנה ואיתן הוא שיחק. עכשיו צריך להסיר בעיקר חשש מפגיעה בסחוס ואת זה, כאמור, ניתן יהיה לדעת אחרי שהנפיחות תרד.

קשר הפועל באר שבע רועי גורדנה אחרי שנפגע. דני מרון
גורדנה היה אמור להיות בסגל הנבחרת למשחקים היוקרתיים/דני מרון

כך או אחרת גורדנה כמובן לא יהיה זמין למשחק מול בני סכנין ביום ראשון ואיתו יעדר גם שי אליאס שקרע את שריר הירך. שניהם מצטרפים אל פצועים ותיקים יותר: מיגל ויטור ואור דדיה שייקח עוד זמן רב עד שישובו.

גורדנה בן ה-34 ירד כזכור מהמגרש כשהוא בוכה ומעבר לפציעה זו היתה גם הידיעה שהוא יחמיץ את משחקי הנבחרת היוקרתיים מול בלגיה, איטליה וגם נגד צרפת באוקטובר. אחרי שנים ארוכות שהמתין לזימון לנבחרת הלאומית, הוא היה בזימון הראשון של רן בן שמעון בחודש יוני למשחקי הידידות וגם היה מתוכנן לקבל זימון מחר לקראת ליגת האומות. הפציעה הזו מנעה ממנו את ההשתתפות במשחקים המסקרנים של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully