וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאי והעמותה סיכמו: לבחון חלופות נוספות מלבד יד אליהו

28.8.2024 / 16:32

בהמשך לביקורת האוהדים על הבעלים של הפועל תל אביב, התקיימה פגישה בה הוחלט על חיפוש אלטרנטיבות לאירוח בהיכל מנורה מבטחים לפני שיובא הנושא להצבעה בעמותה. בוורלי צייץ, ובהמשך מחק: "עובדת מכבי תל אביב כיבתה לנו את האורות באימון"

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

אחרי שעמותת האוהדים "הפועל אוסישקין" יצאה בביקורת נגד בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי, היום (רביעי) בישר המועדון בהודעה רשמית כי הצדדים סיכמו לבחון חלופות לאירוח נוסף להיכל מנורה מבטחים. לפיכך, מסתמן כי הקבוצה תפתח את העונה בהיכל קבוצת שלמה.

"אמש התקיימה פגישה בין עופר ינאי וחברי הוועד המנהל של עמותת 'הפועל אוסישקין תל אביב', בה נידונו הנושאים העיקרים שעל הפרק, לרבות נושא האולם הביתי. בפגישה הוסכם כי בחודשיים הקרובים ייערך מאמץ מרוכז של כל הגורמים על מנת לבחון חלופות להיכל קבוצת שלמה מחד, ולהגיע להסכמה עם העירייה על מתווה לשיפוץ האולם מאידך. בהתאם לכך יובא הנושא להכרעת חברי העמותה", לשון ההודעה. "בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת שתתמקד בעניינים אדמיניסטרטיביים נוספים, על מנת להביא את הפועל תל אביב להישגים וליעדים הראויים לה".

כזכור, בעמותה עוד לא נערכה הצבעה בנוגע לאפשרות שהקבוצה תעבור לארח ביד אליהו בזמן שיפוץ אולמה הביתי. אתמול הביעו בעמותה כעס על מה שהתפרש אצלם כ"התערבות של ינאי בעניינינו הפנימיים", כשמטעם האוהדים "חשים כי דעתנו אינה נשמעת".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מתעקשים לא לארח ביד אליהו/ברני ארדוב

בנושא אחר, היום שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי צייץ אחר הצהריים: "אישה שעובדת במכבי תל אביב הגיעה לאימון שלנו וכיבתה את האורות". במכבי תל אביב סיפרו כי לא ידוע להם על אישה שעובדת במועדון ומסתובבת במגרשים בפועל, אלא רק במשרדי הקבוצה. בוורלי מחק את הציוץ זמן קצר אחרי פרסומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully