וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפילה של לאיוס, השאיפה של אסנטה והתודה של סיסוקו

28.8.2024 / 14:16

המצטרפים החדשים למכבי תל אביב זכו לקבלת הפנים המסורתית, במהלכה הציגו את עצמם. אקס הפועל ת"א הצליח לרגש, ההולנדי הצהיר: "המטרה לזכות בתארים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה אתמול בסרביה והיום תשלים את הכנותיה למשחק הגומלין מחר מול באצ'קה טופולה (חמישי, 22:00, ספורט1), בסיומו תעפיל לליגה האירופית כל עוד לא תאבד את היתרון המבטיח שהשיגה במשחק "הביתי" בהונגריה בשבוע שעבר, בו ניצחה 0:3.

מכבי תל אביב, כפי שפרסמנו, לא תקיים אימון מסכם באצטדיון בבאצ'קה טופולה, אלא בבלגרד, שם היא שוהה. ברשתות החברתיות פרסמו היום הצהובים תיעוד מבית המלון אמש, שם המצטרפים החדשים לסגל זכו לקבלת פנים, כפי שנהוג בקבוצות כדורגל רבות, במסגרתה הם מציגים את עצמם ונדרשים לבחור שיר אהוב עליהם ולשיר אותו כדי לאחד, להתגבש ולהקליל את האווירה.

צפו בלאיוס מציג את עצמו בפני שחקני מכבי תל אביב

אלעד מדמון סיפר על עצמו וכשנשאל על המטרות שלו, התבדח: "לתת גול". הישאם לאיוס שנרכש מהפועל תל אביב אמר: "אני מקווה כמוכם שכל החטופים יחזרו ושיהיה שלום", וזכה למחיאות כפיים.

לאחר מכן היה זה תורם של הזרים להציג את עצמם. אסנטה שהגיע מליגת המשנה בהולנד סיפר: "המטרה שלי היא לזכות בכמה שיותר תארים ולשחק בליגה האירופית". איסוף סיסוקו, שהגיע למכבי תל אביב אחרי שייצג את מאלי במשחקים האולימפיים בפריז, אמר: "אני מודה לכולם על קבלת הפנים, זה ממש כיף ואני מאחל לקבוצה את הטוב ביותר, שנצליח באירופה ושנזכה באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully