וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באוקראינה: סתיו למקין קרוב למעבר לפרטיזן בלגרד

הבלם בן ה-21 צפוי לעבור בהשאלה עד סיום העונה ולשתף פעולה עם ביברס נאתכו. באוקראינה טוענים שקבוצות מהסרייה A גילו עניין

תיקתקנו, 28.8/ספורט1

בתקשורת האוקראינית מדווחים שסתיו למקין צפוי לעבור בהשאלה משחטאר דונייצק לפרטיזן בלגרד. לפי הדיווחים, גם ורונה ו-ונציה התעניינו בבלם בן ה-21, אבל רק המועדון הסרבי הצליח להגיע לסיכום על תנאי ההשאלה.

שחטאר דונייצק רכשה את למקין מהפועל תל אביב תמורת 850 אלף יורו בקיץ שעבר, אבל הוא מיעט לשחק במדיה והעונה כלל לא נרשם בסגל. בסך הכול למקין רשם 5 הופעות בכל המסגרות במדי שחטאר.

אם הבלם אכן יעבור לפרטיזן, הוא ישחק לצד ביברס נאתכו וינסה לעזור לשחורים-לבנים לזכות באליפות ראשונה מאז 2016/17. בשבע השנים האחרונות הכוכב האדום בלגרד זכתה בכל האליפויות.

למקין עלה לבוגרים של הפועל תל אביב באפריל 2022 ורשם במדיה 31 הופעות בליגת העל. וא התבלט בטורנירים המוצלחים של הנבחרות הצעירות של ישראל בשנתיים האחרונות וכבר נמנה על הסגל של הנבחרת הבוגרת, בה יש לו 3 הופעות.

סתיו למקין, שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
קיבל מעט מאוד דקות בשחטאר. למקין/רויטרס

פרטיזן שמאומנת על ידי אקס מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', צברה 10 נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המשחקים הראשונים של העונה בסרביה. בתווך היא הודחה ממוקדמות ליגת האלופות ומוקדמות הליגה האירופית. הערב היא תשחק נגד גנט במוקדמות הקונפרנס ליג, בניסיון למחוק פיגור 1:0 מהמשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully