וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל אוגרטה עבר בדיקות רפואיות לפני החתימה במנצ'סטר יונייטד

האורוגוואי בן ה-23 יירכש מפ.ס.ז' תמורת 50 מיליון יורו ו-10 מיליון נוספים בבונוסים. יונייטד תהיה הקבוצה הרביעית שלו באירופה

תקציר ניצחונה של ברייטון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנואל אוגרטה יחתום היום (רביעי) במנצ'סטר יונייטד ויעבור אליה מפריז סן ז'רמן אחרי עונה אחת בבירת צרפת. האורוגוואי בן ה-23 נחת אתמול באנגליה והיום הוא והמועדונים צפויים לסיים את כל העניינים הבירוקרטיים לפני החתימה.

מנצ'סטר יונייטד תשלם לפריז 50 מיליון יורו והיא צפויה להעביר לה 10 מיליון נוספים בבונוסים עתידיים שקשורים בכמות הופעות, הישגים ועוד. הקשר האחורי יעבור לקבוצה הרביעית שלו באירופה, אחרי ששיחק גם בפמליקאו וספורטינג ליסבון.

אחרי שהמעבר יהפוך לרשמי, בגיל 23 בלבד ישולמו על אוגרטה סביב 150 מיליון יורו (תלוי בסכום הסופי של הבונוסים). הוא גדל בפניקס האורגוואית וזו מכרה אותו לפמליקאו בינואר 2021 תמורת 9 מיליון יורו. אחרי חצי עונה פמליקאו מכרה אותו לספורטינג ליסבון תמורת 24.5 מיליון יורו ובקיץ שעבר פריז קנתה אותו ב-60 מיליון יורו.

שחקן נבחרת אורוגוואי, מנואל אוגרטה. Omar Vega, GettyImages
מעברים בסכום שנע סביב 150 מיליון יורו. אוגרטה/GettyImages, Omar Vega

אוגרטה שרשו 22 הופעות בנבחרת אורוגוואי, זכה עם פריז סן ז'רמן באליפות, גביע וסופר קאפ צרפתי. הוא אמור להתחרות בקאסמירו וקובי מאינו על מקום בהרכב של אריק טן האח. סקוט מקטומיניי צפוי להימכר לנאפולי ולעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully