וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידחה חוזה עתק בסעודיה? ההתלבטות של חלוץ נבחרת אנגליה

בממלכה טוענים כי אייבן טוני קיבל הצעה של 475 אלף יורו לשבוע, אך מעדיף להישאר בפרמיירליג. צ'לסי תעמוד בדרישות של ברנטפורד?

תקציר: ליברפול - ברנטפורד 0:2/ספורט1

מאז החלו המגעים עם קבוצות מהליגה הסעודית, נגרע הכוכב הגדול אייבן טוני מהסגל של ברנטפורד ועתידו לוט בערפל. לפי דיווחים בממלכה, אל-אהלי מציעה לחלוץ נבחרת אנגליה לא פחות מ-475 אלף יורו לשבוע (!) - אולם זה מעדיף להישאר בפרמיירליג.

ההצעה הראשונית של הסעודים, בסך 41 מיליון יורו, נדחתה על ידי ברנטפורד שדורשת כ-59 מיליון יורו עבורו. מי שעשויה לשלם את הסכום הזה רגע לפני סגירת החלון היא צ'לסי, שמנהלת במקביל מגעים גם עם נאפולי לגבי ויקטור אוסימן ומעוניינת להצליח לצרף אחד מבין השניים ב-72 השעות הקרובות.

חוזהו של טוני יסתיים בקיץ הבא ועל כן ברנטפורד מעדיפה למכור אותו כעת. הכוכב הוזכר גם כמועמד למנצ'סטר יונייטד וארסנל מוקדם יותר הקיץ, כשלפי העיתונאי האנגלי בן ג'ייקובס, "אם קבוצת פרמיירליג תיכנס לתמונה סביר להניח שברנטפורד תקבל קרוב לסכום שהיא דורשת. לצ'לסי יש עדיפות על ארסנל".

אייבן טוני ברנטפורד. GettyImages
לאן עכשיו? טוני/GettyImages

לפי "סקיי" צ'לסי אכן הגישה הצעה - אך מדובר בשכר "נמוך יחסית" - בוודאי נמוך יותר מזה שמחכה לטוני בסעודיה. "הוא יכול להיות החתמה אדירה עבור צ'לסי", ניתח חלוץ העבר קלינטון מוריסון. "אני אוהב את הביטחון שלו, את השחצנות שלו, את יכולות הסיום שלו. הוא מנהיג והוא מאחד קבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully