וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבושת הייחודית נתנה לה כוח: הלילה המרגש של נאומי אוסקה

היפנית שבה לאליפות ארצות הברית לראשונה מאז 2022 ובכתה לאחר שניצחה את אוסטפנקו: "לא ראינו תלבושת כה נועזת מאז סרינה וויליאמס"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

הקאמבק של נאומי אוסקה לאליפות ארצות הברית הוכתר הלילה (בין שלישי לרביעי) כהצלחה, לאחר שהמדורגת 88 הפתיעה את המדורגת 10 ילנה אוסטפנקו בסיבוב הראשון. עבור היפנית, אלופת ארצות הברית ב-2019 ו-2021, היה זה קאמבק מרגש לפלאשינג מדו לראשונה זה שנתיים, לאחר שנאלצה לעזוב את הסבב בזמן ההריון שלה ולא מיהרה לחזור אליו.

אוסקה, שהיתה כנה מאוד לאורך השנים האחרונות בנוגע לבעיות הנפשיות שלה, שאבה כוח בין היתר מהתלבושת הייחודית איתה עלתה למשטח: ירוקה זרחנית שבהחלט משכה את העין. באתר הרשמי של הטורניר נכתב כי "האליפות לא ראתה תלבושת כל כך נועזת מאז פרישת סרינה וויליאמס".

"כשהתלבשתי היום לפתע חששתי, 'אני מקווה שזה לא יותר מדי", אמרה אוסקה, ששיתפה פעולה עם נייקי והמעצב היפני יון אה ביצירת התלבושת. "כשאני לובשת את התלבושת הזאת, זה כאילו יש לי חליפת-על".

בחודש שעבר חשפה המדורגת 1 לשעבר כי הקושי הגדול ביותר שלה כרגע הוא לא ההפסדים - אלא להתמודד עם דיכאון אחר לידה שחוותה לאחר הולדת בתה סקאי בקיץ שעבר. "אני לא מרגישה כאילו אני בתוך הגוף שלי", חשפה בכנות אופיינית. "זו תחושה מוזרה".

הניצחון הלילה - 2:6, 3:6 משכנע מאוד - היה אמוציונלי במיוחד עבוא אוסקה, שהכניעה יריבה מהטופ 10 לראשונה מאז ינואר 2020. בסיום, נראתה מזילה דמעה. "אתמול בלילה הבת שלי לא רצתה ללכת לישון, אז הייתי צריכה להישאר איתה זמן רב", סיפרה. "חשבתי לעצמי, 'היא בחרה את היום המושלם לא לרצות להירדם'".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

בסיבוב השני תפגוש אסקה את קרולינה מוחובה, המדורגת 52 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully