וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של לאזטיץ' לשחקנים והוויתור על אימון בבאצ'קה טופולה

28.8.2024 / 9:16

מכבי תל אביב ביתרון מבטיח של 0:3 מהמשחק הראשון, אבל המאמן לא מזלזל בסרבים: "המשימה לא הושלמה". השאיפה: להיות בתוצאה שתאפשר חילופים וחלוקת עומסים לקראת משחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה. וגם: מדוע המאמן בחר להישאר בבלגרד ולא לקיים אימון באצטדיון?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית/ספורט1

במכבי תל אביב מצפים להשלמת המשימה מחר בפלייאוף הליגה האירופית ולהשגת הכרטיס למפעל היוקרתי בעונה הקרובה (חמישי, 22:00, ספורט1). הניצחון 0:3 על באצ'קה טופולה ביום חמישי שעבר במשחק הביתי שנערך בהונגריה, מאפשר לבוא מחר עם יותר ביטחון, שקט ואמונה שאפשר וחובה לעבור לליגה האירופית, אבל ז'ארקו לאזטיץ' לרגע לא מזלזל והוא הדגיש בפני שחקניו: "המשימה לא הושלמה. באצ'קה טופולה תעלה למשחק הבית שלה כדי להפוך את התוצאה".

מכבי תל אביב נחתה אתמול לפנות ערב בבלגרד ובניגוד לפעמים קודמות בהן התמקמה בעיר נוביסאד, הפעם החליט לאזטיץ' להישאר בבלגרד, הגם שהמרחק בינה לבין באצ'קה טופולה הוא 150 קילומטר. מכבי תל אביב נמצאת במתקן של הנבחרת הסרבית ובו תקיים הערב את האימון. המשמעות היא שהקבוצה ויתרה על אימון מסכם הערב באצטדיון של באצ'קה. במועדון מסבירים כי מרבית שחקני הקבוצה מכירים היטב את האצטדיון מהעונה שעברה, אז כזכור שיחקה בו מכבי תל אביב כולל מול אולימפיאקוס ובנוסף אימון בו הערב היה מגביל את לאזטיץ' לשעת אימון בלבד בעוד שבמתקן בבלגרד אין עליו הגבלת זמן.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימשיך בחוד. דור תורג'מן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

באשר להרכב למחר, כהרגלו לאזטיץ' עדיין לא חשף בפני שחקניו מי יהיו האחד עשר, אבל מרבית אלה שפתחו בשבוע שעבר, יפתחו גם מחר ואולי אף כולם. המאמן העביר לשחקנים מסר שהכוח של הקבוצה נבנה דרך האימונים והזכיר כי ביום ראשון תיפתח עבור מכבי תל אביב ליגת העל בישראל במשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה והבחירה באחד עשר שם תיקבע על פי מה שיראה על הדשא. בכל מקרה הסרבי שואף להיות מחר תוך כדי המשחק בתוצאה טובה שתאפשר לו לעשות מקסימום חילופים על מנת לחלק את המאמץ בין כמה שיותר שחקנים, עם פזילה כאמור כבר ליום ראשון.

הרכב משוער: רועי משפתי, שגיב יחזקאל, טייריס אסנטה, רז שלמה, אופיר דוידזאדה, איסוף סיסוקו, גבי קניקובסקי, דור פרץ, אושר דוידה, הישאם לאיוס, דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully