וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ימשיך ככה, יגיע לבונדסליגה": הפריצה של עומרי גנדלמן

מהסקאוט שלא רצה אותו, דרך הרגעים הקשים אחרי ה-7 באוקטובר ועד הפיכתו לכוכב: בבלגיה מנתחים את הנסיקה של הקשר הישראלי

השער של עומרי גנדלמן מול פרטיזן בלגרד/ספורט1

אחרי עונת בכורה לא רעה בבלגיה, עומרי גנדלמן הפך ב-2024/25 לכוכב של ממש. הקשר הישראלי כבש ארבעה שערים בששת משחקיו בכל המסגרות העונה ונראה פשוט קטלני - כל כך קטלני שבתקשורת המקומית ניסו לפענח הבוקר (רביעי) את סוד ההצלחה.

מסתבר שהמעקב של גנט אחר קשר מכבי נתניה דאז התחיל במהלך יורו הצעירות של 2023, אז שימש גנדלמן קפטן אצל גיא לוזון וסייע לישראל להגיע עד חצי הגמר - ולהשיג כמובן גם את הכרטיס לאולימפיאדה. המאמן היין ואנהאזברוק (שפוטר בתחילת הקיץ הנוכחי) חיפש אחר קשר מחליף, התרשם לטובה וקיבל רשמים חיובייים גם משחקן הקבוצה לשעבר רמי גרשון.

"אנחנו חייבים להחתים את גנדלמן", אמר למנכ"ל המועדון. במחלקת הסקאוטינג נטען כי גנלדמן "קטן מדי", ועל כן הסקאוט הראשי סמואל קרנדס לא רצה לשבת לצד גנדלמן במסיבת העיתונאים בה הוצג. במועדון אילצו אותו להשתתף בכל זאת, מה שהוביל לרגע זכור בו אמר אל מול המצלמות: "זו היתה העברה שכל כולה המנג'ר. הוא זה שהחליט על גנדלמן". בדיעבד, התברר כי היתה זו תחילת הסוף של קרדנס: הסקאוט הגרמני עזב חודשיים לאחר מכן.

עומרי גנדלמן שחקן גנט חוגג שער. Srdjan Stevanovic, GettyImages
לא מפסיק לכבוש. גנדלמן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

קרדנס, כמובן, שגה בגדול: גנדלמן כבש ב-2024 לא פחות מ-15 שערים - הרבה יותר מכל שחקן אחר בגנט. בתקשורת הבלגית שוחחו עם לוזון, שאמר: "אם הוא ימשיך ככה, אני רואה אותו מגיע לבונדסליגה. עם המנוע שלו, והיכולת שלו לרוץ מרחבה לרחבה ולהצטרף להתקפה, הוא מושלם לזה".

הישראלי, כך נטען, הוא "פופולרי אך שקט" בחדר ההלבשה. אחרי ה-7 באוקטובר, גנדלמן "נסוג לפינת חדר ההלבשה, צמוד לטלפון שלו". לאחר שחברו לקבוצה טאריק טיסודאלי המרוקאי ושחקן נוסף ענדו סרט עם דגל פלסטין, גנלדמן לא הוציא הגה. "רק רצינו להראות שאנחנו בעד שלום ונגד הרג ילדים", אמר טיסודאלי. "דיברנו על זה עם עומרי, שראה רק את הצד שהוצג בתקשורת הישראלית. הוא טען שערפו את ראשם של ישראלים. בסופו של דבר הצלחנו להתנהג רגיל זה עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully