וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק רוצה לישון": הקאמבק ששבר שיאים באליפות ארה"ב

דן אוואנס (184 בעולם) פיגר 4:0 במערכה החמישית מול חצ'אנוב - אך ניצח במשחק הארוך בתולדות הטורניר: "פשוט ניסיתי להילחם"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

היסטוריה גדולה נרשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) בסיבוב הראשון של טורניר ארצות הברית, כשדן אוואנס ניצח את המדורג 23 קארן חצ'אנוב 7:6 (6), 6:7 (2), 6:7 (4), 6:4, 4:6 בתום חמש שעות ו-35 דקות - המשחק הארוך בתולדות אליפות ארצות הברית. בכך, שברו השניים את השיא שקבעו סטפן אדברג ומייקל צ'אנג, שבחצי הגמר של 1992 התעמתו במשך חמש שעות ו-26 דקות (אדברג לבסוף ניצח).

לא מדובר פה בעניין של מה בכך עבור אוואנס בן ה-34, ששיאו כמובן כבר מאחוריו: בשלושת הגרנד סלאמים הראשונים של השנה הודח כבר בסיבוב הראשון ועמד על מאזן עגום של 17:4 בסבב ב-2024. כשמצא עצמו בפיגור 4:0 במערכה החמישית והמכרעת, ספק אם מישהו באמת נתן למדורג 184 בעולם סיכוי מול הרוסי בן ה-28, שהגיע עד חצי הגמר בפלאשינג מדו לפני שנתיים.

אלא שאוואנס לא ויתר. "פשוט ניסיתי להילחם. ב-4:0 חשבתי שאני גמור", הודה בסיום. "ניסיתי להמשיך, לחפור לאט לאט. הרגליים שלי כאבו בכל נקודה אבל כשאתה ילד, אומרים לך להילחם עד הסוף. זה החוק הראשון. עשיתי את זה במשך כל הקריירה והיום זה השתלם. כאב לי, אני לא חושב שאי פעם שיחקתי משחק של למעלה מחמש שעות".

חצ'אנוב אמנם חבט 79 ווינרים בהשוואה ל-53 של הבריטי, אך זה לא שינה. "אני גאה בצורה בלתי רגילה שהצלחתי לחזור", הוסיף אוואנס. "הודחתי הרבה פעמים בסיבוב הראשון השנה, כך שזה נחמד לנצח. כשאתה לא מנצח מתחילות ספקות, זה נורמלי בכל תחומיי החיים וגם בטניס. יש לי כאב ראש קשה עכשיו. זה היה חתיכת משחק ואני רק רוצה ללכת לישון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully