וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "ברוני לא יוכל לקרוא לי 'אבא' על הפרקט"

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 7:41

קינג ג'יימס טען כי "אנחנו לא הולכים לרוץ על הפרקט והוא יגיד, 'אבא, תמסור לי! אני פנוי!'" אז איך כן מותר לו לקרוא לו?

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

אחד הסיפורים המעניינים ביותר בעונת 2024/25 ב-NBA, שתצא לדרך בעוד פחות מחודשיים, יגיע כמובן מלוס אנג'לס לייקרס, שם ישתף פעולה לברון ג'יימס עם בנו. על אף קריירת מכללות לא מרשימה בלשון המעטה, הלייקרס החליטו לבחור בברוני ג'יימס במקום ה-55 של הדראפט האחרון, וחרף יכולת בינונית משהו בליגת הקיץ - ניתן רק להניח שבשלב מסוים הנער בן ה-19 ואביו בן ה-39 בכל זאת יחלקו את הפרקט.

בפרק האחרון של תכנית הרשת The Shop, נשאל קינג ג'יימס האם לבנו מותר לקרוא לו "אבא" בחדר ההלבשה, באימונים ובמשחקים. תשובתו היתה חד-משמעית: "הוא לא יכול לקרוא לי אבא במקום העבודה. ברגע שנצא ממקום העבודה אני יכול להיות אבא שוב, ואם ניסע ביחד באוטו, הוא יכול לקרוא לי אבא. אחרת, הוא צריך לקרוא לי '2-3', 'ברון' או GOAT אם הוא רוצה. זה תלוי בו. אנחנו לא הולכים לרוץ על הפרקט והוא יגיד לי, 'אבא, תמסור לי! אבא, אני פנוי! אבא, קדימה!'"

עד העונה, מעולם לא נרשם מקרה של אב ובן ששיתפו פעולה באותה קבוצה ב-NBA. כעת, אחרי שהוליך את נבחרת ארצות הברית למדליית זהב נהדרת בפריז 2024, לברון יכול להתפנות להגשמת חלום גדול עוד יותר - החלום שהגדיר כאולטימטיבי בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully