וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בדרום אמריקה: מת השחקן שהתמוטט על כר הדשא

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 8:17

לפני שישה ימים קרס שחקן נסיונאל חואן איסקיירדו (27) במשחק מול סאו פאולו, הרופאים לא הצליחו להציל את חייו בבית החולים: "עצב גדול והלם"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

אבל גדול נפל הלילה (בין שלישי לרביעי) על הכדורגל הדרום אמריקאי, עם קבלת החדשות לפיהן שחקן נסיונאל חואן איסקיירדו, שהתמוטט במהלך משחק לפני קצת פחות משבוע, מת בבית החולים.

איסקיירדו בן ה-27 קרס על הדשא בדקה ה-84 של משחק ליברטדורס מול סאו פאולו ב-22 באוגוסט, בלי שנפגע על ידי אף שחקן יריב. הוא הובהל באמבולנס לבית החולים בברזיל והיה מאושפז בטיפול נמרץ, שם ניסו הרופאים להציל את חייו. ניסו, ולא הצליחו.

"עם עצב גדול והלם בלבנו, אנחנו מודיעים על מותו של שחקננו האהוב חואן איסקיירדו", הודיעו בנסיונאל. "אנחנו רוצים להשתתף בצער המשפחה, החברים וכל האהובים. כולנו באבל גדול".

אלחנדרו דומינגס, נשיא קונמבול, הוסיף וספד: "כל הכדורגל הדרום אמריקאי באבל היום". גם בסאו פאולו צייצו: "התפללנו כולנו במשך ימים וקיבלנו את החדשות בעצב גדול. אנחנו שולחים תנחומים למשפחה, החברים, החברים לקבוצה, אוהדי נסיונאל וכל העם האורוגוואי".

איסקיירדו החל את קריירת הבוגרים שלו ב-2018 ומאז עבר בשמונה קבוצות שונות. בנסיונאל הוא שיחק מאז תחילת 2024. העונה רשם 23 משחקים וכבש שער אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • נסיונאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully