וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמו מאושר, פליק שיבח: "עשה את ההבדל". ברנאל גמר את העונה

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 14:29

קשר הרכש של ברצלונה רשם בכורה מושלמת כשעלה מהספסל וקבע 1:2 על ראיו: "חיכיתי לרגע הזה, זה הרגיש טוב מאוד". המאמן: "בשביל זה הוא כאן". החדשות הרעות - הקשר בן ה-17 סובל מקרע ברצועה הצולבת, פליק: "ניצחון עצוב"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

מסתבר שהיה שווה לחכות. לאחר שלא הצליחה לרשום אותו בשני המחזורים הראשונים בשל הבעיות הכלכליות שלה, ברצלונה כללה את דני אולמו בסגל למשחק מול ראיו וייקאנו אמש (שלישי) שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה. קשר הרכש עלה מהספסל, ובדקה ה-82 הכריע בדרך ל-1:2, ולקבוע שברצלונה תהיה המושלמת היחידה אחרי שלושה מחזורים בלה ליגה.

"מאז שהגעתי לכאן חיכיתי לבכורה שלי, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת", אמר גיבור הערב. "זה הרגיש טוב מאוד. היום זה סוף סוף קרה ואני שמח שעזרתי לקבוצה. איפה שהמאמן ישים אותי, אנסה לתת את הטוב ביותר שלי, בעבר שיחקתי כקשר התקפי אבל אני יכול לשחק גם בכנפיים. אני תמיד מנסה לכבוש. לאמין ימאל מצא אותי היטב ופשוט בעטתי ברגל שמאל, אני מאושר".

האנזי פליק, שהפך למאמן ברצלונה הראשון שפותח עונה עם שני ניצחונות חוץ מאז ארנסטו ואלוורדה ב-2017, הוסיף: "בדיוק בגלל זה הוא כאן. המחצית הראשונה לא היתה טובה, לא לחצנו כמו שצריך, אבל בחצי השני אולמו היה מצוין. איתו החזקנו יותר בכדור וביצענו צירופים טובים יותר. הוא עשה את ההבדל במחצי השנייה. יש לנו 9 נקודות, אבל לא תמיד זה יהיה ככה. עדיין צריך להשתפר".

דני אולמו חוגג עם לאמין ימאל ברצלונה. רויטרס
שיתוף פעולה מוצלח. אולמו וימאל/רויטרס

הדבר היחיד שהעיב על הניצחון היה פציעתו של מארק ברנאל בן ה-17, שבמועדון אישרו כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ועל כן ינותח בימים הקרובים וכבר לא יחזור לשחק העונה. "כואב לי עליו כי היה לו משחק מצוין, זה ניצחון עצוב, אף אחד לא שמח בחדר ההלבשה", אמר פליק על הקשר הצעיר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully