וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחליף של יחזקאל" תקוע: "לא יודע מי הבעלים ואיפה החוזה שלי"

אנדרוס טאונסנד הגיע למלא את העמדה של שגיב יחזקאל באנטליאספור, אלא שגילה שלקבוצה איסור העברות: "אני רק מתאמן, היו הרבה דגלים אדומים. אמרו לי שאני לא יכול ללכת לשום מקום, אבל לא הכריזו עלי"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

בחודש ינואר האחרון שגיב יחזקאל חגג שער במדי אנטליאספור עם מחווה לחטופים המוחזקים בשבי חמאס בעזה, נלקח משם לחקירה על ידי הרשויות בטורקיה, נעצר ושוחרר בהמשך גם מהקבוצה וגם מהמדינה בחזרה לישראל. בהמשך, הטורקים גינו את המחווה של שחקן הכנף הישראלי, שהצליח לתבוע ולנצח גם מול קבוצתו לשעבר.

מאז שחרורו, באנטליאספור חיפשו מחליף ליחזקאל שחווה עונה נהדרת בקבוצה הטורקית, ובימים האחרונים נראה היה שמצאו בדיוק מה שחיפשו בדמותו של אנדרוס טאונסנד האנגלי.

טאונסנד בן ה-33 החזיק בחוזה עד 2026 בלוטון טאון שירדה לצ'מפיונשיפ מהפרמיירליג, ואחרי קריירת פרמיירליג מפוארת אשר כללה את טוטנהאם, קווינס פארק ריינג'רס, ניוקאסל, קריסטל פאלאס ואברטון, החליט האנגלי לנדוד לטורקיה וחתם על חוזה באנטליאספור.

אלא שההחלטה של טאונסנד התגלתה כבעייתית במיוחד עם איסור העברות שהקבוצה הטורקית קיבלה מפיפ"א, ועל אף הניסיונות, כרגע הוא רק מתאמן ו"תקוע" לחלוטין: "אני לא יודע מי הבעלים, איפה החוזה שלי. היו לי פה שבועיים מטורפים. הציעו לי להגיע ולהגיב מהר בגלל איסור ההעברות, אבל החוזה נחתם מסתבר רק כמה שעות אחרי שהעונש התחיל".

אנדרוס טאונסנד לוטון טאון. GettyImages
תקוע בין חוזים. טאונסנד/GettyImages

האנגלי הודה שהיו "כל כך הרבה דגלים אדומים" כדי לא לחתום בטורקיה, אבל שזה "היה הצעד הנכון": "הם לא יכולים להכריז עלי, כי יש איסור העברות. בכל פעם שאני שואל אומרים לי 'החוזה נחתם, אתה שלנו'. כל הזמן אומרים לי 'מחר, מחר, מחר. אתה לא יכול ללכת לשום מקום'. אז כרגע אני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully