וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו זכות וטו": עמותת "הפועל אוסישקין" נגד עופר ינאי

27.8.2024 / 20:04

עמותת האוהדים, שמחזיקה ב-19 אחוז מהבעלות על הפועל תל אביב, בביקורת קשה נגד הבעלים: "עד היום שתקנו, לא דיברנו ולא העלינו את הבעיות הרבות מתוך כבוד והערכה לרצונו לחזק את הקבוצה"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

עוד עימות בין אוהדי הפועל תל אביב לבעלים עופר ינאי. הבוקר (שלישי) פרסם המועדון "מכתב, שנוסח ברגישות גדולה, ומופנה ליועץ המשפטי של העמותה בדרישה לקיים אסיפת חברים דחופה ב-3 נושאים שמעסיקים את כולנו בחודשים האחרונים: האולם הביתי בו תשחק הקבוצה את משחקיה בעונת 2024/25, ⁠האירועים שהובילו לענישה משמעתית נגד המועדון בעונה החולפת והטיפול בהם ומיזוג הפעילות של אסא לעמותה".

המכתב עלה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן", כדי לאפשר לכל אוהד שמסכים עם נוסח המכתב לסמן שהוא תומך בו. כעת, מתברר לפי הודעת עמותת "הפועל אוסישקין" שמחזיקה ב-19 אחוזים מהבעלות על הפועל תל אביב, שהמכתב פורסם ללא ידיעתם ומכאן שגם ללא הסכמתם.

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ברני ארדוב
עימות נוסף לבעלי הפועל תל אביב עם האוהדים/ברני ארדוב

"לאור פניות רבות שקיבלנו בנושא אנו, חברי הוועד המנהל, מעוניינים להבהיר כי המכתב שעלה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים לאן, עלה שלא על דעתנו וללא ידיעתנו", נמסר מהעמותה.

"אנו רואים בפניה ללאן, שנעשתה על ידי מר עופר ינאי, התערבות בענייניה הפנימיים של העמותה. מקרה זה אינו המקרה היחיד, אלא כזה הנוסף למקרים רבים אחרים בתקופה האחרונה, בהם אנו חשים כי דעתנו כנציגי קהילת האוהדים, אינה נשמעת. עד היום שתקנו, לא דיברנו ולא העלינו את הבעיות הרבות מתוך כבוד והערכה לרצונו של עופר ינאי לחזק את הפועל תל אביב ולהשקיע בה וגם כעת אנו מכבדים ומעריכים את רצונו זה של עופר ינאי ומעוניינים לעבוד בשיתוף פעולה עימו.

"עם זאת מחובתנו להבהיר כי קיים בילבול גדול בכל שאלת המעבר. ראשית, נבהיר כי זוהי אחת מארבע סוגיות בהן שמרה לעצמה העמותה, זכות וטו, במסגרת ההסכם עם עופר, ולא בכדי. שנית, מעולם לא אמרנו כי לא נביא את הנושא להצבעה, אלא שקודם לכך יש בכוונתנו למצות את בחינתן של כל האלטרנטיבות האחרות. אם ניווכח לבסוף כי אין בנמצא אלטרטיבות, נבקש לראות הסכם מחייב מול העיריה התוחם את זמן היציאה מאולמנו הביתי בדרייב אין. אנו נשאף כי כל החלטה בנושא זה תתקבל בהסכמה רחבה בקרב קהילת האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully