וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לויד: "הייתה לי שנה קשה, זה המקום המושלם לעשות קאמבק"

27.8.2024 / 17:08

הגארד המוביל של מכבי תל אביב נחת בישראל לקראת פתיחת האימונים ביום חמישי וסיפר על ההחלטה להגיע: "שמעתי שעודד הוא מאמן של שחקנים - מה שהוא צריך, אעשה"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב ממשיכים לנחות לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה ביום חמישי הקרוב. היום (שלישי) נחת בארץ ג'ורדן לויד, מי שמסומן כגארד המוביל של הצהובים ומי שצריך להיכנס לנעליים של הכוכבים הגדולים מהשנתיים הקודמות, ווייד בולדווין ולורנזו בראון.

"זה מדהים, זה מרגיש כמו לבוא לבית", סיפר לויד ששיחק בעברו בהפועל אילת, "לחזור למדינה הזאת, יש פה הרבה אנשים מיוחדים בשבילו. הדינמיקה במונקו הייתה שונה, להיות פה עם כל החבר'ה החדשים, כל מי שכאן מאוד רעב. זאת תהיה שנה מרגשת".

"אישית תמיד רציתי להיות פה", המשיך הגארד האמריקאי, "היו לי עוד כמה הצעות, אבל בשבילי מה שחשוב זה האנשים. אני מרגיש שאני יכול לגדול עם האנשים כאן. הייתה לי שנה קשה וזה המקום המושלם לעשות קאמבק. מקום עם היסטוריה, הייתה לנו סדרה גדולה בפלייאוף נגד מכבי לפני שנתיים, אז זה עזר בהחלטה".

"אני מכיר את תמיר, היו לנו הרבה מלחמות נגד שאר השחקנים", סיפר על הקבוצה,"יוקובייטיס הוא תוספת נהדרת, אני אכיר את השחקנים, אני תמיד רוצה ללמוד את כולם, אני יודע שלשחק בהתקפה של עודד זה יהיה מיוחד. תמיד היה קשה לשמור על ההתקפות שלו, אני שמח להיות חלק מהקבוצה שלו. היו לי עליות וירידות שנה שעברה, יש לי משהו על הכתפיים להוכיח. אני שמעתי שעודד הוא מאמן של שחקנים - מה שהוא צריך, אעשה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully