וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'ך שצ'סני הודיע על פרישה בגיל 34: "הלב שלי כבר לא שם"

השוער הפולני, ששוחרר מיובנטוס הקיץ ודווח כי יחתום בערב הסעודית, הפתיע: "הגוף שלי מוכן לאתגרים חדשים, אבל הגיע הזמן שאהיה עם המשפחה"

תיקתקנו, 27.8/ספורט1

יובנטוס החליטה הקיץ להיפרד מהשוער וויצ'ך שצ'סני כחלק מהמהפכה בסגל שביצע המאמן החדש טיאגו מוטה ולאחר מו"מ הגיעו הצדדים להסכמה על התרת החוזה. היום (שלישי), דיי במפתיע לאור דיווחים שהוא בדרכו לכסף הגדול של ערב הסעודית, הודיע הפולני שבגיל 34 הוא החליט לפרוש מכדורגל.

שצ'סני, שעמד בשער נבחרת פולין ביורו האחרון, הודיע על הפרישה באמצעות הרשתות החברתיות: "אני לא רק הגשמתי את כל החלומות שלי, אלא הגעתי למקומות שאפילו הדימיון לא העז לקחת אותי אליהם. שיחקתי ברמות הכי גבוהות עם השחקנים הכי טובים בהיסטוריה ולא הרגשתי נחות.

"הכרתי חברים לכל החיים, יצרתי רגעים שלא אשכח לעולם ופגשתי אנשים שהשפיעו רבות על חיי. כל מה שיש לי וכל מה שאני, אני חייב למשחק המדהים שנקרא כדורגל. נתתי 18 שנה מחיי כל יום מבלי לתרץ, אבל כיום, למרות שהגוף שלי מרגיש מוכן לאתגרים חדשים, הלב שלי כבר לא שם והגעתי למסקנה שזה הזמן להיות עם המשפחה שלי".

שוער נבחרת פולין, וויצ'ך שצ'סני. Dan Mullan, GettyImages
יקדיש מעתה את זמנו למשפחה. שצ'סני/GettyImages, Dan Mullan

שצ'סני פרץ בלגיה ורשה בגיל צעיר ונרכש על ידי ארסנל ב-2006 כשהוא בן 16 בלבד. הוא היה שייך לארסנל עד 2017 ובחלוף השנים יצא למספר השאלות, אבל גם ערך 181 הופעות במדי התותחנים. ליובנטוס הוא הצטרף ב-2017 ושיחק 252 פעמים וזכה בשמונה תארים, כולל שלוש אליפויות. במדי נבחרת פולין רשם 84 הופעות, השתתף בארבע אליפויות אירופה ובשני מונדיאלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully