וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום הפך לסיוט: ויטור רוקה פרץ בבכי באימון האחרון בברצלונה

רגע לפני עזיבתו בהשאלה לבטיס, הברזילאי שנרכש ב-40 מיליון יורו ולא סיפק את הסחורה קרס תחת הלחץ: "מרגיש שהתייחסו אליו לא יפה"

תקציר: ברצלונה - מונאקו 3:0 (גביע גאמפר)/ספורט1

לא כך קיווה ויטור רוקה שתיראה תחילת דרכו בברצלונה. ילד הפלא הברזילאי שנרכש תמורת 40 מיליון יורו הצטרף לקטלאנים בתחילת 2024 אך מיעט לקבל דקות (353 בכל המסגרות), כבש שני שערים בלבד והראה, בהזדמנויות שכן קיבל, שהוא עדיין לא מוכן לאור הזרקורים של קבוצת-על.

גם החלפתו של צ'אבי בהאנזי פליק לא שינתה זאת. לכולם היה ברור שהחלוץ בן ה-19 איבד ממעמדו ברוטציה (אפילו פאו ויקטור שיחק לפניו) ואם ירצה לשחק, יצטרך לעשות זאת בקבוצה אחרת. השבוע הושלמה השאלתו לבטיס, שם יקווה לממש את הפוטנציאל הגבוה שלו, ובספרד חשפו היום (שלישי) חלק מהדרמה שהתחוללה לפני עזיבתו.

מתברר שבאימון האחרון שלו רוקה פרץ בבכי מול השחקנים, משום ש"לא יכול היה להתמודד יותר". פליק מיהר לחבק אותו, גם החברים לקבוצה תמכו - אך הברזילאי רץ לחדר ההלבשה ו"היה ברור שהוא מוצף".

חלוץ ברצלונה ויטור רוקה. Alex Caparros, GettyImages
יקווה לפתוח פרק חדש בבטיס. רוקה/GettyImages, Alex Caparros

עוד נטען ב"מונדו דפורטיבו" כי החלוץ הצעיר מרגיש ש"התייחסו אליו לא יפה. הוא הגיע כיורש של רוברט לבנדובסקי והמציאות היתה אחרת לגמרי. ברצלונה יכולה להיות מופלאה ואכזרית בו בזמן, ורוקה צריך לחוות את החלק הקשה ביותר כרגע. החלום שלו הפך אט אט לסיוט".

ובינתיים, אשתו של הכישרון הצעיר דיאנה לינס פרסמה באינסטגרם שלה עקיצה מרומזת לברצלונה בדמות תמונה של נמר, לצד הכיתוב: "אני מאחלת הצלחה לכל מי שהתנהג לא יפה. הם יהיו זקוקים לזה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully