וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט: "אף אחד מהדור הנוכחי לא יכול היה לשחק לפני 20 שנה"

אחרי מג'יק ג'ונסון, כוכב עבר נוסף השיב לעקיצה של אנתוני אדוארדס: "הכל היה כל כך פיזי, היו שוברים לך את האף אם היית נכנס לצבע"

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

אנתוני אדוארדס חולל מיני-סערה בארצות הברית, כשטען לפני מספר ימים כי "מייקל ג'ורדן היה השחקן המוכשר היחיד" בדור הקודם. "אומרים שזו היתה תקופה קשוחה יותר, אבל אני לא חושב שאף אחד היה מוכשר שם. בגלל זה, כשראו פתאום את קובי בריאנט, כולם אמרו, 'אלוהים ישמור'. היום כל השחקנים מוכשרים".

מג'יק ג'ונסון לא אהב את הדברים האלה וטען השבוע כי "אני אף פעם לא משיב למישהו שמעולם לא זכה באליפות. הוא לא זכה אפילו באליפות מכללות, ואין לי מושג אם בכלל זכה באליפות תיכונים".

היום הגיע תורו של שחקן עבר גדול אחר לסגור חשבון - והפעם מדובר בקווין גארנט, אדם שאף פעם לא חושש להגיד את שעל לבו. "בכנות, אני לא חושב שאף אחד מהדור הזה יכול היה לשחק לפני 20 שנה", הצהיר בפודקאסט המשותף שלו עם פול פירס. "לפני 20 שנה, אי אפשר היה לעשות שלושה סטפ-בקים לאחור. ואם במקרה הצלחת לזרוק היית חייב לקלוע, כי הכל היה כל כך קשה".

גארנט הוסיף והסביר: "בדור שלנו הכל היה פיזי. הליגה היתה צריכה לסגת משם כדי להגביר את קצב המשחק וצבירת הנקודות, ובגלל זה אנחנו יושבים פה ורואים את מירוץ העכברים הזה, של קצב המשחק המהיר שיש כרגע. אם ניסית לחדור לצבע, היו שוברים לך את האף. דוויין ווייד שבר לקובי את האף במשחק אולסטאר. זה היה סיפור אחר בתקופה ההיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully