וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טונאלי 2.0" חוזר: "הוא יהיה שובר שוויון של ניוקאסל"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:15

הקשר האיטלקי נכלל בסגל של אדי האו מול נוטינגהאם לראשונה מאז שהושעה ל-10 חודשים בגלל הימורים לא חוקיים. במועדון נרגשים: "הוא שחקן מהיר וטוב יותר". גם המאמן אופטימי: "רוצה שיהנה שוב מכדורגל"

תקציר ניצחונה של ניוקאסל 0:1 על סאות'המפטון במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

העונה החולפת היתה מאכזבת מאוד מבחינת ניוקאסל. אחת הסיבות לכך היתה השעייתו של סנדרו טונאלי. הקשר האיטלקי המחונן הושעה ל-10 חודשים בגלל הימורים לא חוקיים ולא שיחק מאז. מחר, האיטלקי חוזר לראשונה לסגל הקבוצה במשחק גביע הליגה נגד נוטינגהאם פורסט.

אדי האו מאמנה של ניוקאסל התייחס לחזרתו הצפויה של טונאלי ואישר: "הוא בהחלט יהיה בסגל, הוא כשיר, פשוט לא שיחק הרבה זמן. הוא עובד בצורה מדהימה וייקח זמן עד שהוא יחזור להיות בשיא כושרו. אני מתאר לעצמי שיהיו הרבה אמוציות סביבו, הרבה התרגשות. כעת הוא חוזר ועושה מה שהוא אוהב. זו הקלה עצומה עבורו. אני מצפה שהוא יחזור ויהנה שוב מכדורגל".

סנדרו טונאלי ניוקאסל לצד קלווין פיליפס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חוזר ללבוש את המדים השחורים לבנים. טונאלי/רויטרס

הציטוטים האלו של האו משקפים את הציפייה של ניוקאל, שמאמינה כי השיבה של "טונאלי 2.0" מהווה שדרוג משמעותי. הוא מדבר אנגלית טוב והסתגל היטב והכי חשוב - הוא רק בן 24. "הוא שחקן מהיר יותר וטוב יותר", אמר מקור בניוקאסל, "הוא יהיה שובר שוויון".

טונאלי היה במשימה בינלאומית באותה תקופה, אך לצד ניקולו זאניולו, חברו לקבוצה באסטון וילה באותה תקופה, הוא עזב את מחנה האימונים של איטליה לאחר שנודע לו כי הוא נחקר על ידי התובעים במולדתו. טונאלי הואשם בהימורים על משחקים בין 2021-22 ל-2023-24, כולל הימורים שנעשו לאחר המעבר שלו לניוקאסל הושלם.

אגב, טונאלי הימר גם על משחקים של ניוקאסל עצמה. ארבעת המשחקים שבהם הימר טונאלי על ניצחון של ניוקאסל היו נגד ברייטון או ברנלי בספטמבר 2023, מול ברטפורד באותו חודש, נגד מנצ'סטר סיטי בספטמבר גם כן ומול ווסטהאם באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully