וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיומנויות טכניות יוצאות דופן": בברצלונה מתלהבים מהילד הישראלי

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 10:58

אוריין גורן ששייך לברצלונה, נבחר למצטיין במשחק פנימי של האקדמיה ובתקשורת המקומית מפנטזים: "מחליף ראוי לשחקנים האיכותיים ביותר שצמחו בהיסטוריה של המועדון"

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:3 בחוץ על ורונה/ספורט1

בשקט בשקט, הופך אוריין גורן לאחד השחקנים המלהיבים ביותר במחלקות הצעירות של ברצלונה. ב"ספורט" הקטלאני פורסמה אתמול (שני) בערב כתבה מחמיאה מאוד אודות הישראלי בן ה-15, תחת הכותרת "הפלא הכי חכם בלה מאסיה".עוד נכתב כי "למרות שהוא כדורגלן מאז 2009, צעיר בשנתיים מהשאר חברי הקבוצה שלו, אוריין גורן בולט מאוד בזכות מיומנויות טכניות ומחשבה יוצאת דופן".

צפו בביצועיו של הילד הישראלי

ב"ספורט" משבחים את הישראלי שנבחר לשחקן המצטיין במשחק של קבוצתו נגד ג'ובניל וצופים עתיד מזהיר לשחקן ש"לא רק קורא כדורגל באופן יוצא דופן, אלא שהילד בן ה-15 הזה הוא תלמיד אידיאלי, שנוסף על היותו מאוד חרוץ, מפגין רגישות יוצאת דופן וקלילות מחשבתית".

"מבלי להיכנס להשוואות ספציפיות, רבים בברצלונה רואים באוריין כמחליף ראוי לשחקנים האיכותיים ביותר שצמחו בהיסטוריה של קבוצת הנוער של המועדון". אחד מהם הוא כידוע, ליאו מסי. נזכיר שגם גיא אסולין צמח במחלקת הנוער של ברצלונה וסומן ככישרון גדול, אך הוא לא התפתח כפי שרוב הפרשנים חזו. האם גורן יעשה תיקון?

כך או כך, גורן כבר זומן לנבחרת ישראל עד גיל 17 שתמריא בשבוע הבא לגרמניה לטורניר ארבע האומות. גורן ינסה להרשים את אריק בנאדו במשחקים שמסקרנים מאוד שמצפים לו ולנבחרת שלו נגד גרמניה, אנגליה ומקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully