וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללידס לא תהיה אופציה לרכוש את מנור סולומון בסיום העונה

באנגליה חשפו פרט נוסף מהמגעים עם טוטנהאם. הישראלי יוכרז בקרוב, קבוצתו המיועדת סימנה שחקן כנף נוסף אותו תנסה לצרף לפני סגירת החלון

תקציר: טוטנהאם - אברטון 0:4/ספורט1

היום (שלישי) זה ככל הנראה יהיה רשמי: מנור סולומון יושאל מטוטנהאם ללידס יונייטד עד תום העונה. אחרי עיכוב מסוים במגעים, משום שהתרנגולים דרשו דמי השאלה בסך שני מיליון ליש"ט, הצדדים הגיעו להבנות לפיהן לידס תישא בכל עלות השכר של כוכב נבחרת ישראל, שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות ביום שני.

אמש נטען בבריטניה שאייאקס ניסתה להיכנס למירוץ ברגע האחרון, אך בסופו של דבר ישחק סולומון בקבוצה השאפתנית מליגת המשנה. לפי "סקיי", ללידס לא תהיה אפשרות רכישה בסיום העונה - או הכרח לרכוש את ישראלי כפי שנהוג בחלק מעסקאות ההשאלה באירופה.

לפי דיווחים, לידס תנסה לצרף עד סגירת החלון גם את רולאנד סלאי, שחקן הכנף של פרייבורג, שרשם אשתקד שלושה שערים ובישול במסגרת הבונדסליגה.

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. Ian MacNicol, GettyImages
העסקה על סף חתימה. מנור סולומון/GettyImages, Ian MacNicol

זו תהיה התחנה הרביעית של סולומון באירופה. הישראלי בן ה-25 החל את דרכו בשחטאר דונייצק שרכשה אותו ממכבי פתח תקוה, הושאל לפולהאם, המשיך לטוטנהאם וכעת מהתרנגולים יושאל ללידס. סולומון ערך את ההכנה עם טוטנהאם הקיץ והוא כשיר אחרי עונה שאת מרביתה החמיץ בגלל פציעה. הוא הספיק לערוך חמש הופעות פרמיירליג בעונה שעברה וב-198 הדקות ששיחק בישל פעמיים.

סולומון מגיע לקבוצה עם אספירציות ברורות לעלות לפרמיירליג, שצפויה לשחק כדורגל התקפי שיוכל להבליט את איכויותיו, אם כי אחד מסימני השאלה סביב המעבר נוגע לעומס השחקנים בעמדות הכנף בהן הוא רגיל לשחק. באנגליה יש כבר מי שטוען שהמאמן דניאל פארקה מייעד למעשה את סולומון גם לעמדה מספר 10, בה סולומון התנסה מעט מאוד בעבר אם בכלל. סולומון מגיע גם על תקן מחליפו של ז'ורז'יניו רוטר, שמילא את התפקיד הזה בהצלחה, ואמור לדלג בין עמדתו הטבעית בכנף לבין עמדה אחרת בתור פליימייקר במרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully