וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלום של לאפורטה": ברצלונה תחתים כוכב על ברגע האחרון?

העסקה עם "נייקי" והקשרים עם ז'ורז'ה מנדש: בקטלוניה טוענים שבארסה תנסה לרכוש את רפאל לאאו ממילאן למרות הקשיים הכלכליים. דני אולמו רשמית בסגל ברצלונה לראיו וייקאנו

תקציר: קליארי - קומו 1:1/ספורט1

זה לא סוד שברצלונה מתמודדת עם קשיים כלכליים, אך אחרי שהצליחה סוף סוף לרשום את דני אולמו, הקבוצה לא מוותרת על ה"החלום של לאפורטה" והוא לרכוש את רפאל לאאו. אחרי שכשלה להחתים את ניקו וויליאמס וגם פדריקו קייזה יעבור, ככל הנראה, דווקא לליברפול, בארסה תנסה להחתים ברגע האחרון את כוכבה הגדול של מילאן, כך מדווח "מונדו דפורטיבו".

מילאן כמובן לא מעוניינת למכור את כוכבה ודורשת עבורו סביב ה-90 מיליון יורו, אלא שהקיצוני הפורטוגלי מפעיל לחצים לעזוב וספג ביקורות קשות על היכולת שלו בשני מחזורי הפתיחה באיטליה.

אז איך בכל זאת ברצלונה תצליח לבצע עסקה יקרה כל כך? במועדון מקווים שז'ורז'ה מנדש, סוכן העל הפורטוגלי שמקורב לברצלונה, "יפעיל את קסמיו" וישכנע את מילאן לשקול להיכנס למו"מ. מנדש כבר עשה עסקאות רבות עם לאפורטה והוא גם זה שתיווך את ז'ואאו פליקס וקאנסלו לבארסה בעונה שעברה.

רפאל לאאו, שחקן מילאן. רויטרס
יגיע לברצלונה ברגע האחרון? לאאו/רויטרס

כדי להפוך את העסקה ליותר אפשרית, ברצלונה גם פתוחה לכלול שחקנים בעסקה כדי להפחית את הסכום הנזיל המעורב. הקבוצה של האנזי פליק מנסה לדלל את הסגל שלה והשחקן הכי יקר שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא ראפיניה, אם כי הברזילאי מעוניין להישאר בברצלונה אחרי שבעונה שעברה הוא היה שחקן הרכב קבוע אצל צ'אבי.

כפי שהדברים עומדים כעת, ברצלונה נמצאת במצב מסובך. הם יודעים שלגייס את לאאו יהיה מאתגר, אבל הם לא מוכנים לוותר עדיין ובונים גם על עסקת החסות עם "נייקי" שתכניס למועדון סכום לא מבוטל של כסף.

כך או כך, ברצלונה לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע לרכש, כאשר הדבר תלוי גם בשחקנים שיעזבו. במועדון מאמינים שהתקפה שתכלול את לאאו, לבנדובסקי, לאמין, ראפיניה ואולמו תאפשר לקבוצה להיות גמישה ועמוקה יותר ואולי לתת פייט לריאל מדריד הנוצצת, משהו שלא קרה בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דני אולמו לראשונה בסגל ברצלונה

אפרופו דני אולמו, שחקן הרכש היחיד שהגיע לברצלונה הקיץ ופספס את שני מחזורי הפתיחה בגלל בעיות ברישומו, נכלל סוף סוף בסגל הקבוצה למשחק הערב מול ראיו וייקאנו במסגרת המחזור השלישי. מי שלא נכלל בסגל הוא הבלם אריק גרסיה שסובל מכאבים ברגלו הימנית ויעבור בדיקות בהמשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully