וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תמתין עוד מספר שבועות לג'רמי מורגן

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 8:20

שחקן החיזוק של הקבוצה מהבירה הגיע לא כשיר לפתיחת האימונים של הקבוצה, כשבמועדון ידעו שהוא פצוע כשחתם אך ההערכות דיברו שיפתח את האימונים. ירין חסון צפוי להיות מושאל לאחת מקבוצות הבת

הפועל ירושלים ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה. האדומים, שקיימו מחנה אימון קצר בסופיה, בירת בולגריה, הפסידו בשני משחקי ההכנה שהיו להם עד כה נגד הפועל תל אביב, כשאתמול הם מציגים יכולת משופרת, ומקבלים 17 נקודות מהגארד החדש ג'ארד הארפר ו-14 נקודות ו-5 אסיסטים מספידי סמית'.

מי שלא שותף במשחקים, ולמעשה לא מתאמן עם הקבוצה הוא הגארד-פורוורד ג'רמי מורגן שהצטרף הקיץ לקבוצה מבורז' הצרפתית. מורגן בן ה-29 הגיע למחנה האימונים של ירושלים כשהוא לא יכול להתאמן, ולא נמצא בכשירות. בירושלים היו מעודכנים כשהחתימו אותו על כך שהוא סוחב פציעה ישנה, אך לפי ההערכות הוא היה אמור לפתוח את ההכנה כשהוא כשיר ומסוגל לעלות על הפרקט.

ג'רמי מורגן במדי טלקום בון. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
יפתח את העונה בירושלים? ג'רמי מורגן/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

על פי גורמים שונים מורגן יקבל מירושלים עוד מספר שבועות על מנת להשלים את השיקום שלו מהפציעה, אך אם פתיחת העונה תתקרב והוא עדיין לא יוכל לשחק, תישקל אפשרות של צירוף שחקן במקומו. אחד השמות שעלו, על פי הפרסום של בעלי הפועל תל אביב בטוויטר, הוא בריאן אנגולה שמחזיק בחוזה אצל היריבה האדומה של ירושלים, אך בבירה כאמור ימתינו תקופה מסוימת עם מורגן לפני שיחליטו על שינוי.

הפורוורד ירין חסון שמתאמן עם ירושלים וחתם על חוזה ארוך טווח במועדון צפוי להיות מושאל לאחת מקבוצות הבת של המועדון, כשייתכן שייקלט בתחילה בהפועל חוף השרון מהליגה הארצית.
...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully