וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב קבעו: השחקן הטוב ב-NBA - וזה שיירש אותו בעתיד

מאמנים, סקאוטים ומנהלים השתתפו בסקר חדש של ESPN. יוקיץ' מקדים את כולם - אך וומבי ישלוט בליגה בעוד חמש שנים. ומי תזכה באליפות?

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

ב-ESPN ממשיכים להתכונן לקראת עונת ה-NBA הבאה, שתיפתח בעוד פחות מחודשיים. עד כה היו אלה אנשי האתר שניסו לחזות כיצד תיראה 2024/25, וכעת הגיע תורם של 18 מאמנים, סקאוטים ומנהלים שהשתתפו בסקר חדש.

הסקר המדובר התעסק בהווה - אך גם בעתיד. לשאלה מי השחקן הטוב בליגה כרגע, קיבלנו קונצנזוס כמעט מוחלט: ניקולה יוקיץ' זכה ל-15 קולות, לוקה דונצ'יץ' לשניים ואנתוני אדוארדס לאחד. יאניס אנטטוקומפו - השחקן היחיד שזכה לקולות בכל אחד מארבעת הסקרים הקודמים שבוצעו באתר לפני פתיחת העונה - נותר הפעם בחוץ.

אז מי יירש את יוקיץ' ויהיה השחקן הטוב ב-NBA בעוד חמש שנים? גם כאן התשובה ברורה: 12 מהמצביעים הלכו עם ויקטור וומבניאמה. שניים הצביעו לשיי גילג'ס אלכנסדר ודונצ'יץ', אחד לאדוארדס ואחד עדיין נאמן ליוקיץ'.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מברך את שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה. Ronald Cortes, GettyImages
בעוד כמה שנים נקבל חילופי דורות. וומבי ויוקיץ'/GettyImages, Ronald Cortes

SGA, לטענתם, יוכתר העונה כ-MVP, עם שבעה קולות - שניים יותר מדונצ'יץ'. אדוארדס, יוקיץ' וג'ייסון טייטום קיבלו שני קולות כל אחד. רוקי העונה לפי המצביעים יהיה זאק אידי, אך לשאלה מי מהרוקיז יהיה השחקן הטוב ביותר בעוד חמש שנים, לא קיבל הסנטר אפילו קול אחד. שם הפייבוריט הוא ריד שפרד המסקרן מיוסטון, עם שמונה קולות.

ולבסוף, בשאלה החשובה מכולן - מי תוכתר כאלופה - בוסטון היא הפייבוריטית, אך בפער קטן. הסלטיקס זכו לשמונה קולות, אחד יותר מאוקלהומה סיטי. מצביע אחד הלך עם דאלאס, אחד עם מילווקי ואחד עם מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully