וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מחכה לאמבפה, נחשפה הצעת הענק על ויניסיוס

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 12:28

ב"מארקה" טוענים שעמדת החלוץ לא מוציאה בינתיים מהכוכב את המיטב. בסעודיה מציעים 500 מיליון יורו, הברזילאי הבהיר: "רוצה להישאר"

קיליאן אמבפה מוצג בריאל מדריד לצד נשיא המועדון פלורנטינו פרס/רויטרס

קיליאן אמבפה אמנם כבש בהופעת הבכורה שלו בריאל מדריד, כשמצא את הרשת ב-0:2 על אטאלנטה בסופרקאפ האירופי, אך בשני מחזורי הליגה - מול מאיורקה ו-ויאדוליד - אחד הכוכבים הגדולים בעולם דווקא התקשה.

הסופרסטאר הצרפתי, ששיחק לסירוגין באגף שמאל ובשפיץ לאורך הקריירה, מתופקד אצל קרלו אנצ'לוטי כחלוץ 9 בלבד - אגף שמאל, כמובן, נשלט בלעדית על ידי ויניסיוס. "באף אחד משלושת המשחקים שאמבפה חלוץ, לא זכינו לראות את השחקן שכולם משוכנעים שהוא הטוב בעולם", נכתב ב"מארקה".

"זה נכון שאמבפה שיחק כחלוץ הרבה פעמים, אבל מעולם לא היה לו שחקן כמו ויניסיוס לצידו בשמאל", הוסיפו בספרד. "חוסר הנוחות בהופעות הראשונות של אמבפה מצביעות גם על סיבות אחרות שלא קשורות לתפקוד. הקבוצות בספרד מאוד טקטיות, שני משחקים הספיקו לו כדי להבין שההגנות כאן לא דומות למה שפגש מדי שבוע בצרפת".

למרות הדברים הללו ריאל מדריד לא חוששת וב"מארקה" נטען כי לאף אחד במועדון "אין אפילו ספק אחד" בנוגע לכוכב הצרפתי. גם אנצ'לוטי משוכנע שאמבפה יספק את הסחורה גם כחלוץ. "הוא חלוץ נהדר, מהיר מאוד, נע היטב בלי הכדור. הוא יכבוש מהעמדה הזו כפי שתמיד עשה. אני לא חושב שהוא צריך לשחק בשמאל, הוא יכבוש גם מהמרכז", אמר אחרי ה-0:3 השבוע.

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. רויטרס
הליגה הספרדית היא עולם אחר? אמבפה/רויטרס

ואם בוויניסיוס עסקינן, הרי שבספרד טוענים שריאל מדריד טרם קיבלה הצעה רשמית מסעודיה - אולם המחיר כבר נחשף: לפי "אל צ'ירינגיטו", מדובר בהצעה של 500 מיליון יורו - הגבוהה אי פעם. "ריאל, מצידה, ממשיכה להבהיר שמי שרוצה את ויניסיוס, יצטרך לשלם מיליארד יורו", נכתב. "הם לא מתכננים למכור אותו כי הם לא מאמינים שיעזוב הקיץ. השנה הבאה עלולה להיות סיפור אחר לגמרי".

ב-ESPN דווח כי נציגיו של הכוכב הברזילאי העבירו מסרים לפיהם לא ירצו להאריך את חוזהו הנוכחי של השחקן (עד 2027), וייתכן כי הצעות הענק מסעודיה גרמו לכך. עוד נטען ב"אל צ'ירינגיטו" כי אם ויניסיוס כן יימכר בהעברה סנסציונת בקרוב, ריאל מדריד תסתער על ניקו וויליאמס שנשאר לעת עתה באתלטיק בילבאו.

ובינתיים, ויניסיוס התייחס בפני CNN על השמועות השונות ואמר: "אני רוצה להישאר ברמה הזאת זמן רב ולזכות פעמים רבות בליגת האלופות, כמו דני קרבחאל, לוקה מודריץ', נאצ'ו וטוני קרוס שזכו שש פעמים". על שיתוף הפעולה עם אמבפה אמר: "אני אוהב את הסגנון שלו, את איך שהוא משחק ואני נרגש ממה שאנחנו יכולים לעשות. הוא כבש כל כך הרבה שערים וזכה בכל כך הרבה תארים. הוא הגיע לקבוצת חלומותיו והוא נמצא במקום בו כל שחקן רוצה להיות - ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully