וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן ההמתנה לקאבוקלו: בהפועל תל אביב שוקלים את מנג'וק מתיאנג

27.8.2024 / 7:32

שבוע אחרי הדדליין המקורי של האדומים לברזילאי המתלבט, בקבוצה בוחנים את האפשרות של הסנטר האוסטרלי-דרום סודני (32, 2.08) ששיחק באילת ורמת גן. בהנהלה בטוחים כי סוגיית אנגולה תיפתר בקרוב

סטפנוס דדאס מסכם את מחנה האימון של הפועל תל אביב/הפועל תל אביב בכדורסל

הפועל תל אביב פתחה את ההכנה שלה לעונה ברגל ימין עם שני ניצחונות במשחקי ההכנה שהיו לה נגד הפועל ירושלים, אך עם זאת האדומים עדיין לא סגרו את הסגל ונותרו להם סוגיות מסוימות לסיים עד לפתיחת העונה.

כזכור, במועדון הציבו לברונו קאבוקלו הברזילאי דדליין עד לשבוע שעבר. האדומים ממשיכים להמתין לשחקן, שנמצא גם בסוגייה חוזית מול פרטיזן בלגרד, ואם יודיע כי הוא מוכן להגיע - יצורף. במקביל, בצוות המקצועי, לצד הבעלים עופר ינאי המעורב בקבלת ההחלטות, שוקלים אפשרויות נוספות. אחד השמות שעלו הוא הסנטר האוסטרלי ממוצא דרום סודני מנג'וק מתיאנג ששיחק בליגת העל. אם זה אכן יתברר ככיוון, הרי שהפועל תל אביב תסדר לעצמה את ההיררכיה כך שיהיה ברור מי הסנטר המוביל - ג'ונתן מוטלי - ומי מגיע על תקן הגיבוי שלו.

מתיאנג (32, 2.08) הגיע לליגת העל במהלך עונת 2022/23 על תקן של שחקן מוכר מהליגה הראשונה באוסטרליה. הוא שיחק 11 משחקים בהפועל אילת ורשם 11.1 נקודות והוסיף 13.9 ריבאונדים. בעונה שעברה שב לסיום העונה בליגה, הצטרף למכבי רמת גן, רשם 11.6 נקודות ו-11.4 ריבאונדים, אך לא עזר לקבוצה לעבור את רבע גמר הפלייאוף. אגב, שחקן הפנים שיחק אצל דדאס בעבר כשהשניים שיתפו פעולה בבחצ'שהיר ב-2019.

מנג'וק מת'יאנג, מכבי עירוני רמת גן. אילי ארז, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
אופציה מעט פחות נוצצת. מתיאנג/אתר רשמי, אילי ארז, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

במקביל, בהפועל תל אביב מקווים לפתור את נושא בריאן אנגולה בתקופה הקרובה. הגארד הקולומביאני, שמחזיק בחוזה תקף עם האדומים לעונה הבאה ומתאמן עם הקבוצה באופן חלקי, שותף אמש ל-8 דקות בניצחון במשחק ההכנה על הפועל ירושלים. בהנהלת הקבוצה לא מאשרים בשלב הזה לצוות המקצועי להשאיר את אנגולה בסגל, וההערכה בקרב ההנהלה היא שבימים הקרובים הוא יעזוב לקבוצה אחרת.

דאסטי האנאס, שגם כן מחזיק בחוזה מובטח, צפוי להיכנס להליך של בוררות בפיב"א מול הפועל תל אביב, לאחר שבקבוצה טענו כי המתאזרח סירב למספר הצעות בליגת העל של קבוצות שהיו מוכנות להשתתף בשכרו.

חלק מחברי העמותה של הפועל תל אביב הוציאו מכתב לפיו הם דורשים לכנס את העמותה כדי להצביע איפה הקבוצה תשחק בעונה הבאה - אך כינוס כזה טרם נקבע לעת עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully