וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים ללאומית: קריאת ההשכמה של הפועל תל אביב

27.8.2024 / 6:45

גביע הטוטו יצר רף ציפיות לפיו האדומים צריכה לעלות ליגה בהליכה ("מבחינת היריבות אנחנו מועדון גדול מליגת העל, כל משחק נגדנו זאת הזדמנות"). דגו מבין את הלחץ על השחקנים ויודע שעל אף הפתיחה המהוססת גוני נאור יהיה המנהיג שלו, טוריאל ורוטמן מעל הליגה

חגיגות הניצחון של הפועל ראשון לציון/הפועל ראשון לציון

הפועל תל אביב החלה ברגל שמאל את עונת 25\24 בליגה הלאומית, עם הפסד 2:1 להפועל ראשון לציון אמש (שני). מסאי דגו דיבר בסיום על הלחץ שיש על השחקנים ובמועדון חיזקו זאת ואמרו: "זה יהיה בכל משחק, מבחינת כל יריבה אנחנו מועדון גדול מליגת העל, כל משחק נגדנו זאת הזדמנות עבור שחקני היריבה וכולן יעשו לנו חיים קשים, המשחק הזה הוא דוגמא לקושי שצפוי לנו כל העונה".

ואכן, מפתיחת המשחק נראה היה שראשון לציון מודעת לפערי הסגלים, ויתרה על הנעת כדור או שליטה כלשהי במשחק, חיכתה ב-30 המטרים שלה וניסתה לצאת למעברים . האדומים לחצו, הניעו את הכדור אך לא בחכמה ולא הצליחו לייצר יותר מדי. לאחר השער של סתיו טוריאל היו דקות שהיה נראה כי השני והניצחון בדרך, כשלירן רוטמן וטוריאל רוקדים באגפים אך לא הייתה רגל מסיימת שתכריע (וכן, טוריאל ורוטמן אמנם מעל הליגה - אך זה לא מספיק).

דגו מחכה להחתים את הבלם גוראן אנטוניץ' ואולי מגן שמאלי ישראלי ולסגור את הסגל. עוד מגביע הטוטו רואים את טביעת האצבע שלו על הקבוצה, אך בסופו של דבר העונה הזאת היא מבחן התמודדות מול הלחץ. יש ציפיה מהפועל תל אביב לנצח כל משחק בלאומית, כשכמעט כל שחקן בסגל מגיע אחרי עונת ירידת בקריירה - חלק ירדו עם הפועל תל אביב, אחרים ירדו כי לא מצאו אופציה מספיק טובה בליגת העל - וגם הזרים לא היו מגיעים לכאן אם היו עושים חיל בחו"ל.

סתיו טוריאל, גוני נאור, שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מבחן התמודדות מול לחץ. נאור וטוריאל/אודי ציטיאט

אפשר היה לשמוע אתמול ביקורות על גוני נאור - שהוא רך, שהוא רחוק מלהיות השחקן שציפו לראות וכו'. הקשר שהגיע ממכבי חיפהצריך זמן, הוא עבר מספיק בלאומית עם הפועל ירושלים ובליגת העל והיה למנהיג לפני שצבר עוד ניסיון בשורות הירוקים, אך העובדה שלא שיחק הרבה נראית לעין בשלב זה. באופן טבעי כשמגיעים למועדון חדש לא הופכים למנהיגים ביום, דרוש קצת זמן להתאקלמות והכרת הסגל והסביבה, אך אם יש מישהו שאפשר לסמוך עליו שייקח אחריות בהפועל תל אביב זה גוני נאור. לא סתם מסאי דגו התעקש עליו, הוא הכיר את האופי ומבנה האישיות כשאימן אותו בחיפה וידע מה המשמעות של שחקן כזה וההשפעה שלו על כלל הסגל. בן שהר עדיין לא בכושר מלא ועלה מהספסל. החלוץ הוותיק שב להפועל תל אביב מתוך רצון להנהיג ולהוביל לעליה וגם ממנו דגו יקבל עוד הרבה בעתיד, בצד המקצועי והמנטאלי.

ביום חמישי תארח הפועל תל אביב את הפועל פתח תקוה. אחרי ההפסד אתמול מגיע גם המבחן של הקהל. מעל 4,000 אוהדים אדומים תמכו ודחפו לאורך כל המשחק (כשבמקביל עיריית ראשון לציון מחלקת להם דו"חות חניה), אך יצטרכו להיות שם גם אם הקבוצה תיקלע למשחקים פחות טובים ואולי גם למשבר.

עוד בוואלה

לא ספרא אותה: הפועל ראשון לציון הדהימה את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
גם עבורם מתחיל מבחן. אוהדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

הקהל האדום מרגיש מראש מושפל להיות בליגה הזאת. אחרי הטראומה בעונה שעברה ההפסד אתמול בא להם רע אך גם נותן פרופורציות - זאת לא עונת טיול בלאומית עם הצגת כדורגל אטרקטיבי כל שבוע, אלא ליגה שעולים ממנה דרך ניצחונות בשיניים והרבה מאוד אופי. השם 'הפועל תל אביב' והקהל הגדול שעומד מאחוריה מייצרים לא מעט לחץ על השחקנים בסיטואציה הנוכחית של פייבוריטת ברורה לעליה. כשהכל יתחבר הם יהיו הכח הכי גדול של הפייבוריטית להעפלה, אך עד אז על כולם להבין שזה לא יהיה פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully