וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש מפציעות גורדנה ואליאס. שושנאצ'ב וקיניונס בסימן שאלה

27.8.2024 / 6:30

הפועל באר שבע החלה את ליגת העל עם ניצחון על עירוני קרית שמונה, אבל גם בדאגה גדולה בעקבות פציעות הקשרים שעשויים להיעדר בשבועות הבאים וייבדקו היום. הקזחי והקולומביאני בדרך החוצה, אליאל פרץ היה מעט מצוברח אחרי שלא שותף ושוחח עם קוז'וך

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

דאגה גדולה בהפועל באר שבע מהפציעות של רועי גורדנה ושי אליאס אמש (שני) במשחק מול עירוני קרית שמונה. באשר לגורדנה החשש הוא מפגיעה במיניסקוס בברך, פציעה שיכולה גם להוביל להיעדרות של חודש וחצי. בנוגע לאליאס החשש הוא ממתיחה או אפילו קרע בשרירי המפשעה. מאחר שמדובר בשני שחקנים בתפקיד זהה, הדאגה גדולה יותר.

השניים ייבדקו היום כדי לאבחן את הפציעות ואת משך ההיעדרות ובקבוצה מקווים להפתעה חיובית בנוגע לשניים. מי שמילא את מקומם אחרי שיצאו היה מריאנו באריירו, שפתח דווקא כבלם.

שי אליאס, קשר הפועל באר שבע נפצע. דני מרון
אליאס החליף את גורדנה שנפגע, ונפצע בעצמו/דני מרון

המאמן רן קוז'וך החליט לעבות את חוליית ההגנה אחרי שבשני המשחקים האחרונים ספגה הפועל באר שבע שבעה שערים, ואמש סיימה הקבוצה ללא ספיגה ובהיבט הזה קוז'וך היה מרוצה. המאמן עדיין מרגיש שהקבוצה רחוקה מהפוטנציאל שלה והוא לא בורח מאחריות. "אני מאוד מצטער על זה שאין לנו את אירופה", אמר אמש קוז'וך. "הרווחנו ביושר את הלחץ הכבד שהיה עלינו ערב המשחק הזה. הקבוצה עדיין רחוקה ממה שאני רוצה לראות בכל האספקטים".

קינגס קאנגווה הרשים במשחק שלו, זאהי אחמד תרם את שער הניצחון כשעלה מהספסל, הלדר לופס שוב הסביר למה הוא מניה בטוחה ולאנטוניו ספר היו דקות טובות אחרי שזכה לאמון המאמן.

מי שלא קיבל דקות אתמול הוא אליאל פרץ והוא היה קצת מצוברח בשל כך. קוז'וך מיהר בסיום לשוחח עם הקשר והפציר בו לא להוריד את הראש ולהיות מוכן להזדמנות. באשר לארתור שושנאצ'ב שלא התלבש בשל סיבות מקצועיות ודיינר קיניונס שנופה בגלל ענייני משמעת, נראה שהשניים בדרך החוצה וברגע שהפועל באר שבע תצרף בלם זר ושחקן זר נוסף בתפקיד אחר, הם יהיו הראשונים שיתבקשו לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully