וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממרדשווילי חתם בליברפול והושאל בחזרה, מרינו בארסנל

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 22:22

השוער הגאורגי הצטרף לאדומים תמורת כ-35 מיליון יורו וישחק גם בעונה הקרובה בולנסיה, התותחנים שילמו סכום דומה על הקשר הספרדי. קאנסלו באל הילאל, קאדיולו הגיע לברייטון

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:3 בחוץ על ורונה/ספורט1

העברות

* ז'ואאו קאנסלו חתם באל הילאל עד 2027. המגן הפורטוגלי ששיחק בעונה החולפת בברצלונה אחרי השאלה ממנצ'סטר סיטי, הצטרף לאלופה הסעודית תמורת 25 מיליון יורו.

* ליברפול הודיעה על סיכום עם ולנסיה על רכישתו של גיורגי ממרדשווילי. האדומים ישאילו את השוער הגאורגי בחזרה לקבוצה הספרדית, ולאחר מכן הוא ישוב לאנפילד וצפוי להיות יורשו של אליסון עם חוזה לחמש שנים בסכום העברה של כ-35 מיליון יורו.

* ברייטון הכריזה על החתמתו של פרדי קאדיולו. פנרבחצ'ה תקבל 30 מיליון יורו עם אופציה ל-5 מיליון יורו נוספים בבונוסים.

* שבועות רבים של התעניינות הסתיימו עם אחת ההחתמות המסקרנות של הקיץ כשארסנל הכריזה על צירופו של מיקל מרינו. ריאל סוסיאדד תקבל 32 מיליון יורו כולל 5 מיליון בונוסים על הקשר הספרדי שחתם ל-4 שנים עם אופציה לשנה נוספת.

* אחרי שהרשים ביורו האחרון, צ'יקו קונססאו הושאל מפורטו ליובנטוס תמורת 7 מיליון יורו. בקרוב אמורה הגברת הזקנה להכריז גם על טון קופמיינרס.

* צ'לסי רכשה את שוער גנק מייק פנדרס תמורת 17 מיליון ליש"ט - ומיד השאילה אותו בחזרה לקבוצה הבלגית עד הקיץ הבא.

* אנטה רביץ' חוזר לליגה האיטלקית בגיל 30. אחרי שעבר ממילאן לבשיקטאש ושם התיר את חוזהו, הצטרף החלוץ הקרואטי ללצ'ה.

* אתלטיקו מדריד המשיכה במסע הרכש שלה, והפעם בעמדת השוער. הקולצ'ונרוס שאלו את חואן מוסו מאטאלנטה, בעוד הקבוצה מברגמו החתימה את רוי פטריסיו שהגיע מרומא.

שמועות

* אחרי שהחתימה את חאמס רודריגס, האם ראיו וייקאנו בדרך לעוד רכש מפתיע? בספרד מדווחים שהקבוצה הקטנה ממדריד לוחצת להחתים את ממפיס דפאי. כמו חאמס, גם חלוץ נבחרת הולנד שחקן חופשי אחרי שעזב את אתלטיקו מדריד והוא יכול להגיע ללא דמי העברה.

* נורדי מוקיאלה, שחקן ההגנה של פריז סן ז'רמן, יושאל לבאייר לברקוזן לעונה הקרובה. לגרמנים לא תהיה אפשרות לרכוש את המגן/בלם בסיום העונה.

* אחרי שעזב את ברנטפורד והיה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד: אייבן טוני, חלוץ נבחרת אנגליה, הסכים להצעה של אל האלי הסעודית וקרוב לחתום בשורותיה לשלוש שנים תמורת כ-60 מיליון יורו. באל האלי משחקים כבר כוכבי פרמיירליג לשעבר כמו ריאד מחרז אקס מנצ'סטר סיטי ורוברטו פירמינו אקס ליברפול.

* האם ליברפול בכל זאת תתחזק עד סוף חלון ההעברות? פדריקו קייזה, שלא בתוכניות של יובנטוס, עשוי להצטרף לקבוצה כדי לעבות את החלק הקדמי בסגל של ארנה סלוט. שיחות בין שחקן הכנף לאנשי ליברפול כבר נערכו, יובנטוס תדרוש עבורו כ-15 מיליון יורו. בספרד טוענים שקייזה דווקא מעדיף את ברצלונה, ומוכן לחכות עוד מספר ימים בסבלנות עד שהקטלאנים יפתרו את הבעיות הכספיות שלהם.

* קינגסלי קומאן בן ה-28 החליט לעזוב את באיירן מינכן אחרי תשע שנים, כך לפי "לאקיפ". בצרפת נטען שאל הילאל הגישה הצעה, אך שחקן הכנף מעדיף מעבר לאחת מקבוצות הפרמיירליג.

* עתידו של מארק גהי עשוי להיות מוכרע היום. ב"דיילי מייל" נטען שניוקאסל מתכננת להגיש הצעה נוספת ואחרונה בהחלט עבור הבלם בגובה 70 מיליון ליש"ו, אלא שההערכה היא שקריסטל פאלאס לא תסרב אם זה יהיה הסכום שיסכימו לשלם המגפייז עבור בלם נבחרת אנגליה. במקומו עשוי להגיע לפאלאס ג'ו גומז מליברפול.

* כלי התקשורת באירופה מיישרים קו: סוכמה העברת מנואל אוגרטה למנצ'סטר יונייטד. פריז סן ז'רמן תקבל 50 מיליון יורו, לצד 10 מיליון יורו עתידיים בבונוסים.

* ויקטור אוסימן מעדיף לעבור לצ'לסי ולא לערב הסעודית. פריז סן ז'רמן יצאה מהמירוץ, ולא תצרף גם את ג'יידון סאנצ'ו אליו נקשרה בימים האחרונים.

קינגסלי קומאן, שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בדרך לפרמיירליג, אבל היכן יחתום? קומאן/GettyImages

* ב"טלחראף" ההולנדי פורסם שהושג סיכום על מעברו של ואוט וחהורסט מברנלי לאייאקס.

* לפי פלוריאן פלטנברג, ג'יידון סאנצ'ו עדיין מחוזר על ידי יובנטוס וצ'לסי, אבל קיימת גם האפשרות שלמרות הכל שחקן הכנף יישאר במנצ'סטר יונייטד.

* מילאן שקריניאר הסלובקי צפוי להימכר מפריז סן ז'רמן לאל נאסר הסעודית ואלופת צרפת סימנה בתור מחליף אפשרי להגנה את תומאס אראוז'ו מבנפיקה, שלא תוותר עליו בקלות.

* יובנטוס כבר ציפתה להשלים את רכישת טון קופמיינרס מאטאלנטה, אבל עדיין לא ניתן האישור הסופי. לפי פבריציו רומאנו, הגבר תהזקנה הציעה 52 מיליון יורו לפני בונוסים והיא משוכנעת שהקשר ההולנדי יצטרף.

* חניבעל מג'ברי יעזוב את מנצ'סטר יונייטד ויימכר לברנלי. הקבוצה שירדה לצ'מפיונשיפ למעשה תצרף אותו בהשאלה עם חובת רכישה תמורת 6.5 מיליון יורו לפי "לאקיפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully