וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "פצעה" את כריסטנסן? התרגיל שבזכותו נרשם אולמו

"לה ליגה" אישרה שהקשר רשאי לערוך הופעת הבכורה בתום סאגה מביכה, אולם לפי "האתלטיק" הקטלאנים ניצלו פרצה ויש מי שתוהה אם לשם כך זייפו מסמך רפואי

תקציר: קליארי - קומו 1:1/ספורט1

ברצלונה לא הצליחה לרשום את דני אולמו לשני מחזורי פתיחת העונה בספרד בעקבות הקשיים הכלכליים שאיתם היא נאלצת להתמודד כבר תקופה ארוכה, אבל הערב (שני) השיגה את מבוקשה כאשר ניתן האור הירוק מראשי "לה ליגה" לרשום את אולמו, שמחר מול ראיו וייקאנו יערוך את הבכורה (שלישי, 22:30). הדרך לשם, עם זאת, נראית מאוד בעייתית וכבר הובילה לסערה גדולה ולתהיות בנושא.

הקטלאנים מצאו את עצמם בעיצומה של סאגה מביכה לאור העובדה שרכשו קשר בלמעלה מ-50 מיליון יורו ועד כה לא קיבלו אישור לשתף אותו. אז כיצד זה נפתר? לפי דיווח מסקרן באתר "האתלטיק", ברצלונה ניצלה סוג של פרצה בתקנון ורשמה את אולמו בסגל על חשבון אנדראס כריסטנסן, במהלך שיש ברשתות החברתיות כבר מי שמגדירים אותו לכל הפחות בתור "שנוי במחלוקת".

דני אולמו, קשר ברצלונה. GettyImages
מהלך כשר? כך או אחרת, אולמו צפוי לערוך הופעת בכורה מול ראיו/GettyImages

"ברצלונה מוכנה לזייף מסמך רפואי בשביל אולמו"

לפי תקנון "לה ליגה", ניתן להחליף שחקן שנפצע ללמעלה מארבעה חודשים בשחקן אחר אם שכרו לא גבוה ב-80 אחוז מזה של השחקן שנפצע. לאחרונה אנדראס כריסטנסן נפצע ועל פי כל הפרסומים ייעדר כחודש, אבל ברצלונה דיווחה שהבלם הדני ייעדר כחמישה חודשים, גרעה אותו מהסגל וקיבלה אישור לרשום במקומו את אולמו עד ה-31 בדצמבר. גם בדיווח שעלה ב"האתלטיק" נטען שלהבנתם כריסטנסן ייעדר חודש בלבד.

המשמעות היא שברצלונה תצטרך למצוא פתרון כדי לרשום את אולמו לחצי השני של העונה, ב-2025, אך עד אז יש לה זמן רב להיערך ולשנות. כריסטנסן שעל פי הנטען יצליח להתאושש מהפציעה תוך חודש, כך או אחרת לא יוכל לשחק לפחות עד סוף השנה האזרחית הקרובה במסגרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully