וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן הורד: "רציתי לבחון את עצמי מול הטובים ביותר"

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 23:58

שחקנה החדש של מכבי תל אביב נחת בישראל וסיפר על ההחלטה לעשות את המעבר המפתיע מהפועל תל אביב: "יודע שיש יריבות גדולה, אני פה כדי לשחק כדורסל ונשאיר את זה כך". רנדולף הגיע ארצה גם כן ביחד עם ריימן: "מרגיש בבית בישראל ומודה על ההזדמנות"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

שחקניה של מכבי תל אביב ממשיכים לנחות בישראל לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה ביום חמישי הקרוב. הערב (שני) נחתו בארץ הפורוורד ג'יילן הורד, שהצטרף לסגל הצהוב אחרי שנתיים בשורות היריבה העירונית הפועל תל אביב, ולאחר מכן הגיעו ארצה ליוואי רנדולף ו-וויל ריימן.

"זה מרגיש נהדר להיות פה, אני מודה על ההזדמנות שנתנו לי, מחכה למשחק הראשון", אמר הורד עם הגעתו ארצה, "נראה את הרמה, זה הפעם הראשונה שאני ביורוליג, אני אגלה את הרמה כשאני אתחרה ונראה איך יהיה כשאעלה על המגרש. יש לנו שחקנים טובים בקבוצה, מקווה שיילך לנו טוב. אני מכיר את יוקובייטיס, שיחקתי נגד תמיר בעונה שעברה, יהיה כיף איתם. המטרה העונה? בשבילי זה פעם ראשונה ביורוליג, לשחק הכי חזק שלי, להראות שאני יכול להתחרות עם הטובים ביותר, לנסות לנצח כמה שיותר משחקים בכל ליגה".

שחקן הפועל תל אביב ג'יילן הורד. דני מרון
מעכשיו יחד. ג'יילן הורד לצד רומן סורקין/דני מרון

"יש יריבות גדולה, אבל אני פה כדי לשחק כדורסל, נשמור את זה ככה", אמר על המעבר שלו מהפועל תל אביב, "שיחקתי שנתים ביורוקאפ, השתפרתי בכל עונה, ורציתי לעשות צעד לירוליג, רציתי לבדוק איך יהיה כדי לשחק נגד הטובות ביותר. החוויה בצרפת הייתה נהדרת. שיחקתי עם חלק מהשחקנים בחלונות, אבל הייתה הזדמנות נהדרת לשחק עם שחקני יורוליג ו-NBA, זה יעזור לי במהלך העונה".

רנדולף, שהיה קפטן הפועל ירושלים, סיפר בנתב"ג: "אני מרגיש טוב. זו הייתה מטרה בשבילי לשחק ביורוליג אחרי שחזרתי לאירופה ואני מודה ומעריך על ההזדמנות ולא לוקח אותה כמובן מאליו. שיחקתי נגד מכבי תל אביב הרבה פעמים וזה מרגיש טוב לחזור לישראל ולהיות חלק מהארגון הזה. הרגשתי את היריבות כשהייתי בהפועל ירושלים, אבל חזרתי כדי לשחק ברמה הכי גבוהה שיש וזה מרגיש טוב לחזור לפה, אני מרגיש בבית בישראל".

ריימן הוסיף אחרי עונת השאלה בצרפת: "הייתה לי חוויה טובה בצרפת ואני שמח להיות כאן ומתרגש, רוצה לעזור לקבוצה. כשהגעתי לישראל בפעם הראשונה חלמתי להגיע למכבי תל אביב. יאלה מכבי!".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully