וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המכשולים הוסרו: מנור סולומון יחתום בלידס בשלישי

26.8.2024 / 22:01

העסקה התעכבה כי טוטנהאם רצתה דמי השאלה בסך שני מיליון ליש"ט, הקבוצה מליגת המשנה תישא בכל עלות שכרו של כוכב נבחרת ישראל

תקציר: טוטנהאם - אברטון 0:4/ספורט1

אחרי עיכוב מסוים בהשלמת העסקה, מנור סולומון יחתום מחר (שלישי) באופן רשמי על חוזה לעונה אחת בלידס יונייטד. שחקן הכנף הישראלי יגיע כמושאל מטוטנהאם וינסה לסייע ללידס להעפיל מליגת המשנה ולשוב לפרמיירליג. העיכוב נבע מכך שהתרנגולים דרשו דמי השאלה בסך שני מיליון ליש"ט, אך הצדדים הגיעו להבנות לפיהן לידס תישא בכל עלות השכר של כוכב נבחרת ישראל, שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות ביום שני.

זו תהיה התחנה הרביעית של סולומון באירופה. הישראלי בן ה-25 החל את דרכו בשחטאר דונייצק שרכשה אותו ממכבי פתח תקוה, הושאל לפולהאם, המשיך לטוטנהאם וכעת מהתרנגולים יושאל ללידס. סולומון ערך את ההכנה עם טוטנהאם הקיץ והוא כשיר אחרי עונה שאת מרביתה החמיץ בגלל פציעה. הוא הספיק לערוך חמש הופעות פרמיירליג בעונה שעברה וב-198 הדקות ששיחק בישל פעמיים.

מנור סולומון, טוטנהאם. Marc Atkins, GettyImages
בקרוב חוזר לשחק. מנור סולומון/GettyImages, Marc Atkins

סולומון מגיע לקבוצה עם אספירציות ברורות לעלות לפרמיירליג, שצפויה לשחק כדורגל התקפי שיוכל להבליט את איכויותיו, אם כי אחד מסימני השאלה סביב המעבר נוגע לעומס השחקנים בעמדות הכנף בהן הוא רגיל לשחק. באנגליה יש כבר מי שטוען שהמאמן דניאל פארקה מייעד למעשה את סולומון גם לעמדה מספר 10, בה סולומון התנסה מעט מאוד בעבר אם בכלל. סולומון מגיע גם על תקן מחליפו של ז'ורז'יניו רוטר, שמילא את התפקיד הזה בהצלחה, ואמור לדלג בין עמדתו הטבעית בכנף לבין עמדה אחרת בתור פליימייקר במרכז.

הישראלי, שהחזיק בהצעות גם ממארסיי ואייאקס, ויתר גם על הזדמנות מסקרנת בספרד. חטאפה, שניסתה להחתימו ונדחתה, צירפה בעונה שעברה שחקן אחר בהשאלה מהפרמיירליג - מייסון גרינווד, שהפך לסיפור הצלחה. אמנם גרינווד הגיע לחטאפה בנסיבות אחרות לחלוטין, על רקע הפרשייה החמורה שפגעה במעמדו במנצ'סטר יונייטד, אבל בספרד טענו שהתקווה של הקבוצה הייתה שסולומון יצטרף ויעבור מסלול דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully