וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף העולם ביקש עזרה באיתור בתו הנעדרת: "היא בסכנה"

גרג סווינדל, שחקן הבייסבול שזכה עם הדיימונדבקס באליפות ב-2001, פנה לציבור: "ברנה לא יצרה קשר מאז יום חמישי. בן הזוג בתמונה הוא אלים ויש נגדו צו"

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

גרג סווינדל, כוכב לשעבר בליגת הבייסבול האמריקאית שזכה עם אריזונה דיימונדבקס באליפות ב-2001, פנה לעזרת הציבור בניסיון למצוא את בתו שנעלמה. מגיש העבר בן ה-59 כתב בפייסבוק כי אבדו עקבותיה של בתו ברנה, אם יחידנית לשלושה, באזור אוסטין, טקסס, מאז יום חמישי.

סווינדל כתב בסוף השבוע: "בבקשה תעזרו. בתנו ברנה סווינדל לא יצרה קשר או נראתה באזור אוסטין מאז אחר הצהריים ביום חמישי. הטלפון שלה כבוי והיא לא הייתה בקשר עם בני משפחתה, חבריה וחשוב מכל עם ילדיה. בן הזוג לשעבר שמופיע איתה בתמונה הוא אלים ויש נגדו צו, אז בבקשה אם ראיתם או שמעתם מאחד מהם, תיידעו אותנו. היא נוהגת בקיה קרניבל לבנה שגם אותה טרם איתרו. תודה לכולם ובבקשה לשתף. ברני, אם את רואה את זה, כולנו אוהבים אותך כל כך וזקוקים לך בבית!".

אתמול (ראשון) עדכן סווינדל כי יש סברה שברנה נמצאת עם החבר לשעבר "איפשהו בקולורדו", אבל הדגיש: "אנחנו חשים שהיא בסכנה".

גרג סווינדל במדי קליבלנד אינדיאנס, 1989. Focus On Sport, GettyImages
קריירה ארוכה ומוצלחת ב-MLB. גרג סווינדל ב-1989/GettyImages, Focus On Sport

סווינדל נבחר שני בדראפט 1986 ב-MLB על ידי קליבלנד אינדיאנס וערך את הבכורה שלו כפיצ'ר בליגה כמה שבועות לאחר מכן. ב-1989 השתתף במשחק האולסטאר של הליגה ונשאר בקליבלנד שש שנים. ב-1992 עבר לסינסינטי ובהמשך שיחק גם ביוסטון, שוב קליבלנד, מינסוטה, בוסטון ואריזונה, איתה זכה כאמור בוורלד סיריס ב-2001.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully