וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמשיך להבקיע ואסתום את הפה": המסר של ג'ון אובי מיקל

קשר העבר ביקר את ניקולאס ג'קסון, שאחרי שכבש ובישל ב-2:6 של צ'לסי על וולבס השיב בסטורי זועם. כעת הניגרי הסביר את כוונתו בניסיון להתפייס: "רוצה שאחי האפריקאי יצליח"

תקציר: וולבס - צ'לסי 6:2/ספורט1

ניקולאס ג'קסון הבקיע 14 שערים בעונתו הראשונה בפרמיירליג, אבל היא הייתה רחוקה מלהיות מוצלחת והחלוץ הסנגלי של צ'לסי הפך לאחד השחקנים המושמצים בממלכה. ג'קסון רק הקיץ חגג את יום הולדתו ה-23 ומלכתחילה נרכש על ידי הבלוז בתור השקעה לטווח ארוך - לראיה החוזה שחתם עד 2031 - אבל רבים מיהרו לקטול אותו ובאותה נשימה גם להדגיש עד כמה צ'לסי זקוקה לחלוץ חדש שיוביל אותה לאור שלל החמצותיו וקבלת ההחלטות הרעה במשחקים רבים.

בין המבקרים היה גם ג'ון אובי מיקל, קשר צ'לסי בעבר שכבר פרש מכדורגל וטען שהמועדון זקוק לחלוץ איכותי יותר על פני ג'קסון. אתמול (ראשון), אחרי שהסנגלי כבש ובישל בניצחון צ'לסי 2:6 על וולבס, הוא העלה סטורי שבו תייג את אובי מיקל וכתב: "תסתום את הפה ואל תדבר שטויות, אנחנו הורגים את עצמנו למען אפריקה".

ניקולאס ג'קסון, חלוץ צ'לסי. רויטרס
ג'קסון חגג ותקף בסטורי, אובי מיקל מנסה להרגיע/רויטרס

הערב הגיעה תגובתו של הניגרי, שבפודקאסט שלו ניסה להרגיע את הרוחות ולהבהיר לג'קסון שהוא ממש לא נגדו, אלא להיפך. "אני מאוד אוהב את הבחור, הוא כדורגלן טוב ולא אמרתי שהוא לא שחקן - אלא רק שהסיומת שלו עדיין לא שם.

"הוא בחור צעיר והוא מחמיץ הרבה, אז חלוץ מנוסה יכול לעזור לו", המשיך אובי מיקל בניסיון להסביר למה התכוון, "הייתי רוצה לראות את אחי האפריקאי מצליח בפרמיירליג, במועדון גדול כמו צ'לסי ששיחקו בו חלוצי ענק וביניהם דידייה דרוגבה, אחד החלוצים הכי גדולים באפריקה. אם הוא ישחק טוב אז כמובן שאשבח אותו, אבל גם אעביר עליו ביקורת אם יהיה צורך. אם הוא יבקיע כל שבוע ויגיד לי לסתום את הפה, אקבל את זה", השיב לסטורי של ג'קסון בניסיון להתפייס.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully