וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 78:79 את הפועל ירושלים במשחק אימון

26.8.2024 / 14:58

בהיעדרם של בוורלי ורגלנד, וויינרייט ובנטיל הובילו עם 15 נקודות כל אחד את סגנית האלופה ששיתפה את אנגולה, אותו מעוניין הצוות המקצועי להשאיר. 17 להארפר מנגד

סטפנוס דדאס מסכם את מחנה האימון של הפועל תל אביב/הפועל תל אביב בכדורסל

הפועל תל אביב ניצחה 78:79 את הפועל ירושלים במשחק אימון שנערך היום (שני) באנרבוקס חדרה, ארבעה ימים אחרי האימון המשותף שקיימו שתי האדומות במלחה. מהסגל של סטפנוס דדאס נעדרו פטריק בוורלי וג'ו רגלנד בשל פציעות קטנות, כשגם מירון רוינה לא שותף. מנגד, בראיין אנגולה שנמצא בארץ ובהפועל תל אביב מנסים להגיע עמו להבנות על התרת חוזהו, שותף למשך שמונה דקות. בצוות המקצועי של סגנית האלופה מקווים להשאיר את אנגולה כדי להעמיק את הסגל כמה שיותר.

בהפועל תל אביב שפתחה עם בר טימור, מרכוס פוסטר, איש וויינרייט, תומר גינת וג'ונתן מוטלי, בלטו וויינרייט ובן בנטיל עם 15 נקודות כל אחד, כשגינת ופוסטר תורמים 12 כל אחד וגם מוטלי קולע כמות דו-ספרתית, עם 11 נקודות.

בחמישייה הירושלמית נכללו נועם דוברת, קאדין קרינגטון, יובל זוסמן, כריס ג'ונסון ואוסטין וויילי. ג'ונסון וספידי סמית' חזרו לאחר שלא שותפו בשבוע שעבר, בעוד שנמרוד לוי וג'רמי מורגן נעדרו גם הפעם. ג'ארד הארפר הוביל את הקלעים עם 17 נקודות, ספידי סמית' קלע 14, אוסטין וויילי רשם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים ואילו ג'סטין סמית' סיים עם 10 נקודות.

במקביל נערכה היום פגישה בין ראשי הפועל תל אביב למשטרת תל אביב בכל הנוגע לקיום טורניר ההכנה בהיכל קבוצת שלמה באמצע ספטמבר. במשטרה הבטיחו לא להערים קשיים וההערכות הן שהאולם, שנפסל לשימוש בשבוע שעבר, יחזור לפעילות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully