וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תצא לירושלים במחזור 2, הדרבי במחזור 9

26.8.2024 / 14:19

פורסם לוח משחקי ליגת העל לעונה הקרובה: למכבי תל אביב רצף קשה לקראת סוף הסיבוב הראשון והיא תארח את סגנית האלופה בדצמבר

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

לוח המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורסל פורסם היום (שני). העונה תיפתח ב-6 באוקטובר ובמסגרת המחזור הראשון תפתח האלופה מכבי תל אביב במשחק חוץ נגד הפועל חיפה, בעוד שהפועל תל אביב המסקרנת תפגוש את מכבי רמת גן. הפועל ירושלים תצא לביקור בנס ציונה.

כבר במחזור השני ייערך אחד הקרבות המרתקים, כאשר הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל ירושלים (ב-13 או ב-14 באוקטובר). האדומים מהבירה יארחו גם את יריבתם הגדולה הפועל חולון בסיבוב הראשון, במחזור הרביעי. הסגולים יארחו את סגנית האלופה והאקס סטפנוס דדאס במחזור השביעי, ובמחזור התשיעי, בתחילת דצמבר, ייערך הדרבי התל-אביבי הראשון ביד אליהו. מספר ימים אחר כך תצא מכבי תל אביב לחולון ואת מחזיקת הגביע מירושלים יפגשו הצהובים במחזור ה-11, משמע שלעודד קטש ושחקניו מצפה רצף קשה של שלושה משחקים נגד יריבות חזקות.

חשוב להזכיר כי שתי התל-אביביות ירצו עונשים שספגו בעקבות אירועי סדרת הגמר האחרונה ביניהן, כאשר להפועל תל אביב הופחתה מראש נקודה ממאזנה. מכבי תל אביב תיאלץ לקיים את משחק הבית הראשון שלה ברדיוס של 75 ק"מ לפחות מיד אליהו, כאשר האלטרנטיבות הן חיפה או באר שבע, ושני משחקים נוספים ברדיוס של 50 ק"מ - ירושלים וחדרה הן אופציות.

הפועל תל אביב, מצדה, תארח שישה משחקי הבית כשהיציע המערבי (בו יושב הגוש המעודד) בהיכל קבוצת שלמה סגור, אם כי עוד לא נקבע אם האדומים יפתחו את העונה באולמם הביתי שמיועד לעבור שיפוץ, או ביד אליהו. על פי החלטת בית הדין של איגוד הכדורסל, שניים מהמשחקים בהם ייסגר היציע יהיו נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully