וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי פחות מעורב: הנתון המדאיג של אמבפה והשינוי שבדרך

החלוץ נגע הכי פחות בכדור מבין שחקני השדה של ריאל. המאמן לומד מתקדים גארת' בייל, ושוקל את האופציות שיגרמו לו לפרוח לצד ויניסיוס ורודריגו

מחוץ לקווים, 25.8/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

תהליך הקליטה וההשתלבות של קיליאן אמבפה בריאל מדריד לא קל כפי שחשבו. גם בניצחון 0:3 אמש (ראשון) על ויאדוליד, הכוכב המדובר לא מצא את הרשת והתקשה לבוא לידי ביטוי, ואחרי שני מחזורי ליגה הוא עדיין ללא שער - רצף חריג בסטנדרטים שלו.

אמבפה אומנם סיכן את השער מספר פעמים וגם כמעט כבש, אבל המספרים מגבים את מה שאפשר לזהות בקלות על הדשא: הוא עדיין לא מוצא את מקומו בשיטה החדשה ועם החברים החדשים. כך, למשל, מפרסמים באתר "Relevo" שאמבפה נגע אמש בכדור 47 פעמים בלבד - הכי מעט מבין שחקני השדה של ריאל.

"זו לכל הפחות סטטיסטיקה מדאיגה", ניתחו, ושילבו נתונים נוספים שמראים עד כמה השילוב בין אמבפה לבין שאר הכוכבים עדיין לא חלק. ויניסיוס ואמבפה, למשל, מסרו אחד לשני רק שלוש פעמים ב-85 דקות משותפות, ועם רודריגו החליף הצרפתי חמש מסירות בלבד.

"אמבפה זקוק לכדור - והרבה", אמר גורם בצוות האימון של פ.ס.ז' לאתר הספרדי, אבל בינתיים זה לא ממש קורה.

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד. Mateo Villalba, GettyImages
זה רחוק מלעבוד בינתיים. אמבפה/GettyImages, Mateo Villalba

אמש נשאל קרלו אנצ'לוטי על הנושא, והסביר שאין לו שום כוונה להעביר את אמבפה לאגף כדי שיהיה מעורב יותר. מה הוא כן מתכוון לעשות? קודם כל, להתאזר בסבלנות.

"אנצ'לוטי מבין כמה קשה לשלב כוכב בסדר גודל של אמבפה בקבוצה כמו ריאל. הוא יודע שנדרש זמן לכך, וזוכר היטב כמה זמן לקח לו לשלב את גארת' בייל ולהביא אותו לידי ביטוי במערך הקבוצתי", כותבים בספרד, וטוענים כי המאמן בכל זאת שוקל שינוי מסוים, ממערך של 4-3-3 למערך ה-4-4-2 הקלאסי של ריאל, איתו הייתה בלתי ניתנת לעצירה בעונה שעברה.

"אנצ'לוטי פתר אינספור בעיות עם כוכבים כמאמן ריאל מדריד לאורך השנים. במועדון משוכנעים שהוא יפתור את הבעיה גם הפעם, וימצא דרך לגרום לאמבפה, ויניסיוס ורודריגו לפרוח יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully