וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטנציאל צמיחה עצום": המעמד של אבדיה והשחקן שיזנב בו

ב"ספורטס אילוסטרייטד" ניתחו: אבדיה יקבל הזדמנות לשפר את הממוצעים בפורטלנד, אבל יש מי שעשוי לקרוא תיגר על מקומו בחמישייה

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

עוד פחות מחודשיים נותרו לפתיחת עונת ה-NBA, ובארצות הברית כבר מתחילים לנתח ולנבא כיצד ייראו הקבוצות בעונה הקרובה. במגזין "ספורטס אילוסטרייטד" ניסו לחזות בין היתר כיצד תיראה החמישייה של פורטלנד - והסבירו כי לפחות בשלב זה דני אבדיה מיועד לפתוח בעמדת הסמול פורוורד.

"המספרים של אבדיה קפצו בצורה משמעותית בעונה החולפת, והוא היה מועמד רציני לתואר השחקן המשתפר של העונה. בעונה הקרובה פוטנציאל הצמיחה שלו בכל הנוגע לסטטיסטיקה של נקודות ואסיסטים, נראה עצום", כתבו.

מנגד, יש מי שאורב למקומו בחמישייה ועלול להעמיד אותו בסכנה - הסמול פורוורד דלנו בנטון שרשם עונת פריצה בעונה שעברה. "לבנטון יש יכולות מגוונות, והוא מסוגל לתפקד אפילו כרכז. הוא מסוגל לקרוא תיגר על מקומו של אבדיה בחמישייה בצורה לגיטימית לחלוטין. הובלת הכדור שלו טובה משל אבדיה, אבל לישראלי יש יותר אפסייד", כתבו.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Brian Fluharty, GettyImages
אתגר חדש. אבדיה/GettyImages, Brian Fluharty

בינתיים ב"בליצ'ר ריפורט" בחרו את 12 החוזים המשתלמים ביותר ב-NBA, ובחרו בזה של אבדיה - שחתם בקיץ שעבר על חוזה לארבע שנים תמורת 55 מיליון דולר - במקום העשירי. עוד ברשימה מופיעים מספר שחקנים משלימים שבלטו בקבוצות גדולות בעבר כמו קיילב מרטין, פייטון פריצ'ארד, מקס סטרוס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully